Gå til innhold

Nå leser jeg en spennende bok!

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

"Engler og demoner"; Dan Brown.

Fortsetter under...

hare1365380455
Skrevet

Ok, fint for deg. :)

Ville bare komme med et boktips!:)

Skrevet

Den er spennende ja men ikke så spennende som Davincikoden.

Skrevet

Høyaktuell bok nå er det ikke.. Boken har visstnok nå fått supersalg etter pavens død!

Jeg skal lese den senere!

Gjest papirtiger
Skrevet

Når du blir lei skrivestilen til Brown, så kan du lese Fingersmith av Sarah Walters :)

Annonse

Skrevet

Høyaktuell bok nå er det ikke.. Boken har visstnok nå fått supersalg etter pavens død!

Om en bok er aktuell eller ikke er vel egentlig helt uinteressant når man er ute etter underholdning.

"..................................."

Skrevet

Om en bok er aktuell eller ikke er vel egentlig helt uinteressant når man er ute etter underholdning.

Jeg innbiller meg at du hadde likt Hans Jægers trilogi om Kristianiabohemen jeg :o)

hare1365380455
Skrevet

Når du blir lei skrivestilen til Brown, så kan du lese Fingersmith av Sarah Walters :)

Jeg skal notere det; har ikke lest noe av den forfatteren. Takk for tips!

hare1365380455
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om en bok er aktuell eller ikke.... Jeg er glad i å lese, og det var nok bare tilfeldig at det ble denne boken jeg begynte på nå.

hare1365380455
Skrevet

Nemlig!

hare1365380455
Skrevet

Den er spennende ja men ikke så spennende som Davincikoden.

Den klarte jeg nesten ikke legge fra meg....

Skrevet

Jeg innbiller meg at du hadde likt Hans Jægers trilogi om Kristianiabohemen jeg :o)

Og jeg likte The Adventures of Huckleberry Finn sist jeg leste den - og det er ikke lenge siden :-) (ihvertfall var det senere enn slutten av 1800-tallet).

".................................."

Annonse

Skrevet

Og jeg likte The Adventures of Huckleberry Finn sist jeg leste den - og det er ikke lenge siden :-) (ihvertfall var det senere enn slutten av 1800-tallet).

".................................."

Den er det lenge siden jeg har lest altså. Den ligger på loftet sammen med alle barnebøkene mine.

Egentlig synes jeg det er kriminelt å legge bøker på loftet men når man ikke har plass...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...