Gå til innhold

Artig med språk

Gjest Iznowgood_the one and only

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe den boken er ganske fin som gaveide, gitt den bort et par ganger med stor hell :)

Skrevet

Hehe den boken er ganske fin som gaveide, gitt den bort et par ganger med stor hell :)

2 bøker, eller den samme ?

Gjest Timari
Skrevet

Dette var skrevet til gjestene på et hotellrom i Tokyo

"if you want condition of warmt in your room you should be able to control yourself" o:)

men vi nordmenn er jo ikke alltid så mye bedre

på en bar i oslo var det skrevet: women are not supposed to have kids in the bar.

Annonse

Skrevet

Dette var skrevet til gjestene på et hotellrom i Tokyo

"if you want condition of warmt in your room you should be able to control yourself" o:)

men vi nordmenn er jo ikke alltid så mye bedre

på en bar i oslo var det skrevet: women are not supposed to have kids in the bar.

På et menykart i Oslo leste jeg en gang "delikate småretter" oversatt til "delicate dishes".

Da håper jeg de har en ytterst forsiktig kelner som ikke knuser dem idet han setter dem fra seg foran gjesten!! ;-)

Skrevet

2 bøker, eller den samme ?

Den samme boken, er vel bare en bok såvidt jeg vet med mindre han har kommet med en ny en? Men har gitt den bort som gave til en venn + to slektninger (på hver sin side av slekta)... til bursdag altså..artig bok :)

Skrevet

Den samme boken, er vel bare en bok såvidt jeg vet med mindre han har kommet med en ny en? Men har gitt den bort som gave til en venn + to slektninger (på hver sin side av slekta)... til bursdag altså..artig bok :)

prøvde å være morsom jeg.....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...