Gå til innhold

Usikker


Ape-75

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg opplevde for ca 6månder siden en depresjon(antar jeg)i en lang periode før dette skjedde ,opplevde jeg meg alltid sliten og trøtt,følte behovet for å legge meg ned mange ganger,men har aldri tillatt meg det. Kjente ofte at jeg var alltid sulten og ikke noe glad,hadde oppgaver som jeg skulle bli ferdig med på skolen men klarte ikke å få gjennom ført det.Jeg klarte ikke å forstå og skrive noen ting.Jeg var apatisk,men jeg fårsto ikke hva som feilte meg.Når jeg la meg ned på sofa, for å slappe av,kjørte jeg karusell,ble så utrolig svimmel. Det skjedde bare helt plutselig at jeg ikke klarte å samle tankene for å gjennomføre arbeids oppgavene mine. Jeg ble helt forvirret på dagen.Dette har skremt meg og jeg lurer på hva som skjedde. Jeg har fått en del hjelp,men det går utroligt tregt å få videre behandling. men jeg lurer bare hva feiler det meg.Har diagnotisert meg med mange psykiske lidelser.Jeg ønsker et svar på hva kan ha skjedd.Er jeg utbrent eller er jeg manisk,osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet om diagnose bør du jo ta opp med behandleren din. Ny tanke? ;-)

Det du beskriver kan være ledd i en depresjon, at du er sliten og tiltaksløs etc. Har du fått noen medisiner mot depresjonen? I så fall kan det gjøre at du stadig er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...