Mary Poppins Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg er helt sikker på at jeg for 2 sekunder siden så at webmaster hadde skrevet et innlegg med tittel "tittel" (så det i 100 nyeste) men så klikket jeg meg inn i et annet innlegg først, og så tilbake til 100 nyeste, og nå er webmasters innlegg borte. Så jeg syner eller hva skjer? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja, webbis skrev nylig et innlegg som er borte nå, godt mulig tittelen var "tittel" :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Ja, webbis skrev nylig et innlegg som er borte nå, godt mulig tittelen var "tittel" :-) For cirka 5 min siden? Ok da er det ikke jeg som ser syner Han har sikkert slettet den igjen, kanskje det bare var en test. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 For cirka 5 min siden? Ok da er det ikke jeg som ser syner Han har sikkert slettet den igjen, kanskje det bare var en test. Var nok det... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.