Gjest raleigh Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 ...finnes det overhodet ikke noen studier ved universitetene lenger hvor det ikke er obligatorisk arbeid? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg regner med du mener øvinger? Det er mulig det fins noen få fag som ikke har øvinger, men det er i så fall ikke mange. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg regner med du mener øvinger? Det er mulig det fins noen få fag som ikke har øvinger, men det er i så fall ikke mange. leter etter nåla... 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jo. Takk for svarene dine, Mister. Har du tips til hvor jeg finner de "ekslusive" fagene? 0 Siter
monass Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det er den nye studiereformen som slår inn :-) Obligatoriske innleveringer/øvelser skal 1) forberede deg best mulig på eksamen 2) gi deg en løpende pekepinn på hvor du befinner deg kunnskapsmessig og 3)forbedre kvaliteten på utdannelsen din :-D 0 Siter
Gjest printa Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg vet ikke om det finnes noen. Men den nye reformen er egentlig ganske grei. At man får innleveringsoppgaver og kan få en pekepinn, på hvor man står før eksamen. Det som ikke er så bra med den, er at de ulike studieansvarlige ikke har samkjørt studieopplegget, slik at vi av og til blir neddynget med oppgaver. Du får ikke avsluttet den ene, før du må begynne med den andre. Da er det bare å skrive, lese og forsøke å forstå. Spørsmålet er, hvor lenge sitter det, før det går i glemmeboka? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.