Gå til innhold

Si meg...

Anbefalte innlegg

Gjest raleigh
Skrevet

...finnes det overhodet ikke noen studier ved universitetene lenger hvor det ikke er obligatorisk arbeid?

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg regner med du mener øvinger? Det er mulig det fins noen få fag som ikke har øvinger, men det er i så fall ikke mange.

Gjest raleigh
Skrevet

Jeg regner med du mener øvinger? Det er mulig det fins noen få fag som ikke har øvinger, men det er i så fall ikke mange.

leter etter nåla...

Gjest raleigh
Skrevet

Jo.

Takk for svarene dine, Mister. Har du tips til hvor jeg finner de "ekslusive" fagene?

Skrevet

Det er den nye studiereformen som slår inn :-) Obligatoriske innleveringer/øvelser skal 1) forberede deg best mulig på eksamen 2) gi deg en løpende pekepinn på hvor du befinner deg kunnskapsmessig og 3)forbedre kvaliteten på utdannelsen din :-D

Gjest printa
Skrevet

Jeg vet ikke om det finnes noen. Men den nye reformen er egentlig ganske grei. At man får innleveringsoppgaver og kan få en pekepinn, på hvor man står før eksamen.

Det som ikke er så bra med den, er at de ulike studieansvarlige ikke har samkjørt studieopplegget, slik at vi av og til blir neddynget med oppgaver. Du får ikke avsluttet den ene, før du må begynne med den andre. Da er det bare å skrive, lese og forsøke å forstå.

Spørsmålet er, hvor lenge sitter det, før det går i glemmeboka?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...