Gjest flat pupp Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article370611.ece Vurderer du silikon? Jeg bestemte meg akkurat for saltvann. Hvis jeg tør overhodet da... ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hun ene i det programmet på TVNorge i går hadde fått kjempeproblemer etter saltvannsinnlegg som sprakk. Mindre problemer enn om hun hadde hatt silikon, men absolutt alvorlig nok... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flat pupp Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hun ene i det programmet på TVNorge i går hadde fått kjempeproblemer etter saltvannsinnlegg som sprakk. Mindre problemer enn om hun hadde hatt silikon, men absolutt alvorlig nok... Ja, men i valget mellom flere onder... jeg vurderer saltvannsinnlegg alikevel. Jeg er for ung til å ha pupper som en åtti år gammel dame etter mye amming. ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ja, men i valget mellom flere onder... jeg vurderer saltvannsinnlegg alikevel. Jeg er for ung til å ha pupper som en åtti år gammel dame etter mye amming. ;0) Du er sikkert flott som du er! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.