Gå til innhold

Hvor lang tid i behandling?NHD


nikkinik

Anbefalte innlegg

Jeg har diagnosen 60.3. Gått stort sett ukentlig til psykiater i 3 år. Har prøvd "alt" av AD og Lamictal. Syns ikke noe av dette har hjulpet så jeg har seponert dette.

Har spurt psykiateren min om hvor lenge jeg skal gå hos han, men han sier at han ikke har planer om nedtrapping av samtaler eller noe perspektiv på hvor lege jeg skal gå hos han..

Lurer på hvor lenge det er vanlig å gå psykiater med den diagnosen og burde jeg gått på medisin tro??

Er fryktelig dårlig når jeg har nedturer og tror kanskje det hadde vært lurt med noe medisin, men vet ikke hva. Siste komb. var fontex og lamictal.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke noe godt svar på dine spørsmål, men jeg henger på noen spørsmål til deg. Hvordan var det å begynne med Lamictal? Hvor lenge har du gått på det? Bivirkninger? Vektøkning? Hjalp de ikke på noen måte? Hva ble du forespleilet at de skulle hjelpe mot? Jeg er blitt tilbudt dette medikamentet, men er litt i stuss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe godt svar på dine spørsmål, men jeg henger på noen spørsmål til deg. Hvordan var det å begynne med Lamictal? Hvor lenge har du gått på det? Bivirkninger? Vektøkning? Hjalp de ikke på noen måte? Hva ble du forespleilet at de skulle hjelpe mot? Jeg er blitt tilbudt dette medikamentet, men er litt i stuss.

Er bare så lei av å gå i behandling i perioder. Derfor spurte jeg. Men jeg vet jeg er HELDIG som får så mye og bra oppfølging av en og samme behandler. Han kjenner meg så godt og "leser" meg som en åpen bok.

Ang lamictal.Jeg går som sagt IKKE på noen medisiner nå.

Men da jeg beynte med lamictal var det for å prøve å holde disse ekstreme svigningene i humøret mitt litt i sjakk.Jeg kom aldri opp i den dosen jeg skulle hatt (max dose) for jeg seponerte alt selv.Det var sikkert dumt for jeg tror de har hjulpet

mange andre .Gikk på de kun noen få mnd. Så kanskje jeg begynner med dem igjen.

Jeg hadde ingen bivirkninger. Det er en del som får det nemlig.

Syns du skal prøve jeg hvis du har mulighet til det.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så lei av å gå i behandling i perioder. Derfor spurte jeg. Men jeg vet jeg er HELDIG som får så mye og bra oppfølging av en og samme behandler. Han kjenner meg så godt og "leser" meg som en åpen bok.

Ang lamictal.Jeg går som sagt IKKE på noen medisiner nå.

Men da jeg beynte med lamictal var det for å prøve å holde disse ekstreme svigningene i humøret mitt litt i sjakk.Jeg kom aldri opp i den dosen jeg skulle hatt (max dose) for jeg seponerte alt selv.Det var sikkert dumt for jeg tror de har hjulpet

mange andre .Gikk på de kun noen få mnd. Så kanskje jeg begynner med dem igjen.

Jeg hadde ingen bivirkninger. Det er en del som får det nemlig.

Syns du skal prøve jeg hvis du har mulighet til det.

klem

Takk for svar nikkinik. Ønsker deg en god lørdag!

Klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvsagt individuelt, men jeg er vant til å regne 3-5 år.

Takk for svar NHD... Har nok noen år igjen jeg da ja. Derfor psykiateren min ikke har planer om å avslutte skjønner jeg

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...