Gå til innhold

NHD.cipralex - virker den på meg?


Gjest Virker den på meg

Anbefalte innlegg

Gjest Virker den på meg

Har gått på cipralex i 13 uker..har fortsatt nedturer og angst i løpet av hver dag, dog ikke så heftige som for 2-3 mnder siden..Er det ikke meningen at cipralex skal ta bort disse symptomene...synes også cipralex holder igjen oppturene.kan jeg vente meg mer virkning etter så lang tid( btw..har stått på 20 mg de 5 siste ukene, før det var jeg på 10 i 5 uker 15 i 3 uker).

Hvordan ville en evt nedtrappingsplan sett ut etter 13 uker?

håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gi opp enda. Etter fem uker på samme dose kan du fortsatt merke bedring. Du kan heller ikke regne med at AD fjerner alle symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virker den på meg

Ikke gi opp enda. Etter fem uker på samme dose kan du fortsatt merke bedring. Du kan heller ikke regne med at AD fjerner alle symptomer.

Hei Orio :). Takk for svar...det gir meg motivasjon til å fortsette :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...