Gå til innhold

Hva gjør jeg med alt "dritten"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, var inne på galleriet og du bor ikke i "mitt" område :o), men finnes det ikke noe loppemarked der du bor, det er jo tid for slikt, de tar sikkert imot "dritt".

Sønnen min kom hjem med tomme krydderglass en gang som han hadde betalt for :o( og en hel haug med annen dritt som vi ikke ville ha.

Loppemarked er en fin måte å "bytte skrot" på! :-)

Men sønnen min blir helt blank i øynene når han kan kjøpe noen filleting for bare noen få kroner! :-) Vi får se på det som læring - ikke dumt å lære seg at resirkulering er en fin ting! *S*

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tottlå

21

• Freya

10

• amber sun

9

• morsan

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enten gir du det bort til et loppemarked, eller så skaffer du deg store plastbokser som de kan pakkes vekk i på loft/kjeller.

Skrevet

"INGEN samling gamle vhs-er er verdt tusenvis av kroner! Uansett hva du betalte for dem en gang! :-))"

Der tar du feil morsan. Jeg har VHS filmer av ungene som jeg vurderer høyre enn penger.

Jeg har også noen gamle opptak av det jeg likte for ørten år siden, og de er faktisk klassikere nå. Jeg tipper jeg ville fått en del penger om jeg solgte det på nettet, men ville ikke gjort det uansett.

Så hvorfor skal Tottelå absolutt kvitte seg med dette.

Kan hun kanskje få et større sted å bo?

Minner er evige, så sant det ikke bare er tull og fjas og juggel hun har, men hvordan skal vi se/sitte og bedømme det.

Jeg har raptusser, og da går alt jeg ikke vil ha i huset lenger. Bort - vekk, men det er lenge siden nå, så ja det er på tide igjen :-)

Uff, har vært så sliten i det siste at jeg har holdt på å rakne.

Egne filmopptak er selvsagt unntatt! :-)

Men ellers står jeg ved det jeg sa - det er ikke noe særlig salgsverdi på vhs-er i dag.

Men en ting lurer jeg på:

Jeg så et innslag på TV2 hjelper deg om DVD-opptakere. Der sa en person at man måtte ikke kaste vhs-ene sine før man hadde fått de tatt opp på dvd.

Betyr det at dersom man har DVD-opptaker så kan man kopiere over de gamle videofilmene sine ntil DVD??

Gjelder det i såfall bare egne opptak eller også kjøpe-video??

Skrevet

Problemet mitt er at jeg absolutt ikke har plass til lagring av unyttige ting. Disse VHS`ene jeg snakker om har kanskje en verdi på flere tusen. Jeg ser ALDRI på dem....de ligger kun i veien. Men allikevel får jeg meg ikke til å hive dem...........

ÅÅÅhhhhrrr......jeg er ingen HIVE-person......jeg er en SAMMLE-person!!!!

:(

"ÅÅÅhhhhrrr......jeg er ingen HIVE-person......jeg er en SAMMLE-person!!!!"

Du får bestille meg til en ryddesjau, tottlå. For jeg er en HIVE-PERSON! *gni seg i hendene*

;)

Skrevet

Selge og/eller levere hos bruktbutikk/loppemarked o.l.

Velg ut én eske som ikke er alt for stor, og legg svært viktige minner i den.

Skrevet

"ÅÅÅhhhhrrr......jeg er ingen HIVE-person......jeg er en SAMMLE-person!!!!"

Du får bestille meg til en ryddesjau, tottlå. For jeg er en HIVE-PERSON! *gni seg i hendene*

;)

Hihi.ja du får komme å rydde opp hos meg! Jeg blir kokkt i hodet av dette!!!

Tenkte jeg skulle bli kvitt alt som jeg ikke trenger........ Det nærmer seg med stormskritt til den nye leiligheten er ferdig, og der har jeg IKKE plass til alt rotet mitt!!!

Skrevet

Hihi.ja du får komme å rydde opp hos meg! Jeg blir kokkt i hodet av dette!!!

Tenkte jeg skulle bli kvitt alt som jeg ikke trenger........ Det nærmer seg med stormskritt til den nye leiligheten er ferdig, og der har jeg IKKE plass til alt rotet mitt!!!

Du skulle bare vite hvor mye som har gått i søpla de tre gangene jeg har flytta!

Og innimellom hiver jeg alt jeg ikke tror jeg kommer til å bruke. Det er sjelden jeg angrer på det. Det ligger jo bare der likevel, og tar opp plass.

Filmene og cd-ene får du vel solgt, forresten. :)

Skrevet

Du skulle bare vite hvor mye som har gått i søpla de tre gangene jeg har flytta!

Og innimellom hiver jeg alt jeg ikke tror jeg kommer til å bruke. Det er sjelden jeg angrer på det. Det ligger jo bare der likevel, og tar opp plass.

Filmene og cd-ene får du vel solgt, forresten. :)

*rødmer*

Hmm.tror neppe jeg får solgt disse VHS`ne

Skrevet

*rødmer*

oj oj tottlå! Hva slags under-disken-filmer er det egentlig du har?

*sjokkert*

;)

hehe

Skrevet

*rødmer*

*ler*

Hørtes ut som det var noen vhs'er med tvilsomt innhold du satt på, Tottlå. ;)

Skrevet

*sjokkert*

;)

hehe

*fnis*

Skrevet

*sjokkert*

;)

hehe

Dere DOL-damer er så grapsne!!!

:)) Hihi....

Dersom dere leser over her, så ser dere at det IKKE er snakk om "slike" varer!!!

Det er rett og slett VHS`er fra bandet som jeg var ihuga fan av, da jeg var 13-14 år! Hihi......Nemmlig The Kelly Family! Hihihi...

Jeg var hysteriske etter dem.......Tror jeg har nærmere 20 VHS`er av dem, pluss mye ekstra materiale.......

Synes det er litt synd å hive alt dette, siden det betydde mye for meg i den perioden av livet mitt. Det VAR livet mitt da jeg var 14!

Fatter dere???

*rødmer fælt nå, av å ha røpt dette*

:))

Skrevet

Dere DOL-damer er så grapsne!!!

:)) Hihi....

Dersom dere leser over her, så ser dere at det IKKE er snakk om "slike" varer!!!

Det er rett og slett VHS`er fra bandet som jeg var ihuga fan av, da jeg var 13-14 år! Hihi......Nemmlig The Kelly Family! Hihihi...

Jeg var hysteriske etter dem.......Tror jeg har nærmere 20 VHS`er av dem, pluss mye ekstra materiale.......

Synes det er litt synd å hive alt dette, siden det betydde mye for meg i den perioden av livet mitt. Det VAR livet mitt da jeg var 14!

Fatter dere???

*rødmer fælt nå, av å ha røpt dette*

:))

*råflirer*

Tror heller jeg ville at folk skulle tro det var "blåfilmer" enn filmer med The Kelly Family, altså... ;)

Skrevet

*råflirer*

Tror heller jeg ville at folk skulle tro det var "blåfilmer" enn filmer med The Kelly Family, altså... ;)

Hahahahaha..........

Er det rart jeg rødmer, da???

Kan tro jeg skjems nå! Rart hvorfor slike filmer og ting skal bety så mye for meg......siden de kun er i veien for meg nå, og betyr faktisk INGEN ting!!!!

Skrevet

Hahahahaha..........

Er det rart jeg rødmer, da???

Kan tro jeg skjems nå! Rart hvorfor slike filmer og ting skal bety så mye for meg......siden de kun er i veien for meg nå, og betyr faktisk INGEN ting!!!!

Hehe, skjønner deg godt jeg. :)

Men jeg tror ikke du vil angre hvis du kvitter deg med disse filmene.

Jeg var aldeles hekta på filmen "En vampyrs bekjennelser" da jeg var 15-16 år, tror jeg så den over 20 ganger eller noe sånt.

Så kjøpte jeg den på dvd her forleden, og jeg måtte nesten le av meg selv. Den var jo ikke så bra som jeg syntes da. :)

Skrevet

*råflirer*

*ler*

Skrevet

Hehe, skjønner deg godt jeg. :)

Men jeg tror ikke du vil angre hvis du kvitter deg med disse filmene.

Jeg var aldeles hekta på filmen "En vampyrs bekjennelser" da jeg var 15-16 år, tror jeg så den over 20 ganger eller noe sånt.

Så kjøpte jeg den på dvd her forleden, og jeg måtte nesten le av meg selv. Den var jo ikke så bra som jeg syntes da. :)

Hehehe.........ja, jeg tror kanskje jeg hiver dritten!!!!

Kan ikke fatte at jeg likte denne gruppen, altså! Musikken stinker!

Vil nok ikke angre, nei!!!

Uff uff uff uff uff!!!!!

:/

Skrevet

Hehehe.........ja, jeg tror kanskje jeg hiver dritten!!!!

Kan ikke fatte at jeg likte denne gruppen, altså! Musikken stinker!

Vil nok ikke angre, nei!!!

Uff uff uff uff uff!!!!!

:/

Tenk på all den plassen du får når du hiver dem ut! :)

Huff, skulle nok ryddet jeg også, det tyter ut overalt her!

Kommer du og tar en razzia eller? :)

Skrevet

Tenk på all den plassen du får når du hiver dem ut! :)

Huff, skulle nok ryddet jeg også, det tyter ut overalt her!

Kommer du og tar en razzia eller? :)

Uff, nei! Jeg er ikke rette personen til det!Jeg sparer sparer sparer på ALT!

Jeg skal sende bud på amber......Hun klødde vist nok i fingreene etter å rydde opp hos meg!!

Du får gjøre det samme som meg!! Hihi.....

Skrevet

Uff, nei! Jeg er ikke rette personen til det!Jeg sparer sparer sparer på ALT!

Jeg skal sende bud på amber......Hun klødde vist nok i fingreene etter å rydde opp hos meg!!

Du får gjøre det samme som meg!! Hihi.....

Ja, kanskje amber kan hjelpe meg da. :)

Det er jo ikke bare min dritt, men samboerens også... Ønsker meg MYE mer skapplass enn jeg har nå. Men det blir vel fullt åkkesom. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...