Gå til innhold

Hva slags maling til sykkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du skulle tro at hun er original kan du jo ta en titt her:

http://www.merida.no/getfile.php/91664.678/Tiger_550x330.jpg

Det der er ingen gepardsykkel.

Det er tigerstriper.

Snuppa hadde blitt fornærmet...

Det er heller ikke leopardflekker som blir riktig. Gepardflekker må det være. Og du lurer ikke henne, hun vet forskjellen på en prikk ;)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

16

• Tottlå

12

• Freya

10

• morsan

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg trodde alle høyder var nådd, amber!!!

Bare vent, hehe ;)

Vi har mye å gå på ennå *s*

Skrevet

Det er tigerstriper.

Det er heller ikke leopardflekker som blir riktig. Gepardflekker må det være. Og du lurer ikke henne, hun vet forskjellen på en prikk ;)

sic!

Skrevet

Bra hun ikke ville ha giraff-sykkel, da, for det hadde blitt litt langt opp til styret! *ha ha*

haha giraffsykkel! *ler så jeg detter*

Skrevet

Det er tigerstriper.

Jadda, altså, jeg _vet_ at det er tigerstriper.

Poenget er at en kattesykkel faktisk ikke er så originalt - det er noen andre som har kommet på ideen før jentungen din.

Forøvrig sto jentungen min ved siden av meg mens jeg skrev, og hun kunne fortelle meg at det var panteren som var helsvart. Jeg var i tvil... Så konklusjonen her er jo at du kan overbevise Ingrid om at hun vil ha en pantersykkel? Mye lettere å male :-)

Skrevet

Bare vent, hehe ;)

Vi har mye å gå på ennå *s*

Hvorfor ble jeg ikke overrasket nå.....

?????

Skrevet

Poenget er at en kattesykkel faktisk ikke er så originalt - det er noen andre som har kommet på ideen før jentungen din.

Forøvrig sto jentungen min ved siden av meg mens jeg skrev, og hun kunne fortelle meg at det var panteren som var helsvart. Jeg var i tvil... Så konklusjonen her er jo at du kan overbevise Ingrid om at hun vil ha en pantersykkel? Mye lettere å male :-)

Neida, hun er nok ikke så original. Vet det ;)

Hm, en helsvart panter...nja..

Men hun er ikke så opptatt av pantere. Vet ikke om hun syns de er så kule som geparder. Eller så syns hun de er for svarte og skumle. ;)

Skrevet

Neida, hun er nok ikke så original. Vet det ;)

Hm, en helsvart panter...nja..

Men hun er ikke så opptatt av pantere. Vet ikke om hun syns de er så kule som geparder. Eller så syns hun de er for svarte og skumle. ;)

Jentungen min har forøvrig denne, men med vanlige skjermer og kurv foran:

http://www.merida.no/index.php?cat=21272a

Skrevet

Jentungen min har forøvrig denne, men med vanlige skjermer og kurv foran:

http://www.merida.no/index.php?cat=21272a

Sebrasykkel! Den var fin, du :)

Sykkelen snuppa mi har nå er en litt gammel DBS-sykkel, kjøpt på loppemarked for en 50lapp...så vi må pusse den littegranne opp. :)

Skrevet

Spiller vel ingen rolle om det ikke er så original at man kunne tatt ut mønsterbeskyttelse på det! ;-)

Fra en liten jentes ståsted, hvor "alle" sikkert har rosa, fabrikklakkerte sykler, så er det flott å ønske seg noe annet.

Og for barnet så kan jo dette være helt påfunnet av seg selv - uten at hun har sett noen andre ha det først.

Selv "fant jeg opp" strikkemaskinen som barn - jeg tenkte ut helt av meg selv hvordan den burse lages. Det var først mange år etterpå at jeg så at strikkemaskiner faktisk så sånn ut! *S*

Jeg hadde verken tekniske ferdigheter til å bygge en slik amskin, ei heller juridiske mulogheter til å ta patent, men jeg bel litt imponert over meg selv like vel! :-)

Skrevet

Spiller vel ingen rolle om det ikke er så original at man kunne tatt ut mønsterbeskyttelse på det! ;-)

Fra en liten jentes ståsted, hvor "alle" sikkert har rosa, fabrikklakkerte sykler, så er det flott å ønske seg noe annet.

Og for barnet så kan jo dette være helt påfunnet av seg selv - uten at hun har sett noen andre ha det først.

Selv "fant jeg opp" strikkemaskinen som barn - jeg tenkte ut helt av meg selv hvordan den burse lages. Det var først mange år etterpå at jeg så at strikkemaskiner faktisk så sånn ut! *S*

Jeg hadde verken tekniske ferdigheter til å bygge en slik amskin, ei heller juridiske mulogheter til å ta patent, men jeg bel litt imponert over meg selv like vel! :-)

Dø - det er du som er guteemamma som tror alle jenter har rosa sykler, altså.

I fjor solgte meroda både tiger- og sebrasykler til jenter. Vi har en sebra. Og en jente som er knallstolt over sykkelen sin :-)

Men jentungen til amber vet nok hva hun vil, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...