Gå til innhold

Ser dere på MessTV?

Freya

Anbefalte innlegg

B-menneske og nattevakt som jeg er, så blir det jo til at jeg av og til ser på disse chat-programmene på TVNorge og TV2. Hva synes dere egentlig om det? Skjønner ikke at folk gidder å kaste bort 10 kr pr melding for å sende inn til det der altså...

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syke priser pr sms, og det verste av alt er at det ser ut til at enkelte "chatter" der..

har sett litt når jeg ikke får sove, ikke så interessant, men av og til litt bra musikk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at de som sender inn meldinger dit ikke har internett.

Hender jeg ser litt på når det ikke er noe annet, i dag var det faktisk en forholdsvis fornuftig sending om barn og sånn, med en gjest som var ganske ålreit. Men å sende meldinger inn dit? Nei, det blir for dumt. Hvis jeg vil chatte eller utveksle meninger med noen så går jeg på nett, det koster iallefall ikke penger for hver setning man skriver.

Det verste var at de skulle ha oss til å spille "messtris", tetris gjennom telefonen hvor man ser brikkene på tv-skjermen, og betaler 15 kr per minutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke priser pr sms, og det verste av alt er at det ser ut til at enkelte "chatter" der..

har sett litt når jeg ikke får sove, ikke så interessant, men av og til litt bra musikk:-)

Blir litt lattermild av de homsene på messtv, snakk om å dra inn mye rart da... For ikke å snakke om den karaokekampen de hadde i helga. Hjelpe meg, det var mye fælt!

Hender seg at det er bra musikk på tv2, men det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne (og det er det jo som oftest når jeg ser på dette) å sende inn meldinger til 10 kr stykket. Og å sitte der og føre lange samtaler! Snakk om å hale penger ut av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at de som sender inn meldinger dit ikke har internett.

Hender jeg ser litt på når det ikke er noe annet, i dag var det faktisk en forholdsvis fornuftig sending om barn og sånn, med en gjest som var ganske ålreit. Men å sende meldinger inn dit? Nei, det blir for dumt. Hvis jeg vil chatte eller utveksle meninger med noen så går jeg på nett, det koster iallefall ikke penger for hver setning man skriver.

Det verste var at de skulle ha oss til å spille "messtris", tetris gjennom telefonen hvor man ser brikkene på tv-skjermen, og betaler 15 kr per minutt!

Enig med deg.

Chatter heller på nettet! :)

Når jeg er på jobb kan jeg faktisk greie å holde meg, utrolig nok... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt lattermild av de homsene på messtv, snakk om å dra inn mye rart da... For ikke å snakke om den karaokekampen de hadde i helga. Hjelpe meg, det var mye fælt!

Hender seg at det er bra musikk på tv2, men det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne (og det er det jo som oftest når jeg ser på dette) å sende inn meldinger til 10 kr stykket. Og å sitte der og føre lange samtaler! Snakk om å hale penger ut av folk.

enig med deg om de to homsene der:-) det var dattera mi som sa jeg burde ta en titt:-)

Ellers liker jeg internett bedre, og DOL! ;-) Vi har de mye bedre synes jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig med deg om de to homsene der:-) det var dattera mi som sa jeg burde ta en titt:-)

Ellers liker jeg internett bedre, og DOL! ;-) Vi har de mye bedre synes jeg da..

Ja, hadde nok ikke overlevd uten internett!

Pendlet en stund mellom hjemme og studiestedet, og det var utrolig kjedelig å være hjemme uten datamaskinen! Satt og surmulet og kjedet meg hele dagen... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladiol

Ja da, tv'en står på hele natta når jeg er på nattevakt, men jeg ville aldri brukt penger på SMS til disse programmene.

Foretrekker TV2, litt mer seriøst enn på Mess TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg fikk internett hjemme så jeg gjerne på MessTv på torsdags mrogen (seinvakt), men sendte aldri inn sms'er, er du gal?! Ikke til den prisen nei! Selv om det var så mange rare innlegg jeg kunne tenkt meg å kommentere... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kakkerlakken

Jeg synes "homsene" (er det et akseptabelt ord å bruke?) på Mess-tv er veldig okey. Greit de er femi-femi, men virker faktisk som reflekterte og flotte mennesker. Flott å se på er de jammen også.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes "homsene" (er det et akseptabelt ord å bruke?) på Mess-tv er veldig okey. Greit de er femi-femi, men virker faktisk som reflekterte og flotte mennesker. Flott å se på er de jammen også.. ;o)

Ja det er et akseptabelt ord å bruke. Homsene bruker det selv, og har på den måte ufarliggjort ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mess TV er noe av det mest talentløse jeg _noen_ gang har sett på en tvskjerm! Da skrur jeg heller av tv'en.

Både Sonen på Tv2 extra og Svisj på Nrk2 er bedre, _mye_ bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte mennesker, ja! Ihvertfall Knut Olav må jeg si da, for han er en god venn av meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de er da OK de. :)

Men det må da vel være lov til å more seg litt? De legger jo opp til det selv også da, spiller veldig på fjolletheten. Ihvertfall han som var der tidligere (husker ikke hva han het). Han som er der nå er litt mer moderat, men på lørdag satt han i fullt dragutstyr på karaokekampen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...