Gå til innhold

Er det noe galt med Telenormobil?

trubaduren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tomt kontantkort?

Nei, men i dag ringte Telenormobil meg fordi jeg bytta til en mye billigere operatør som Telenor ikke kunne konkurere pris med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men i dag ringte Telenormobil meg fordi jeg bytta til en mye billigere operatør som Telenor ikke kunne konkurere pris med.

Det gjør de visst alltid når folk bytter fra Telenor (fasttelefon eller mobil) til et annet selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe riv ruskende galt med _hele_ Telenor.

J**** høkkertkonsern!!!!!!

Derfor ordner man seg, så man har fasttelefon, mobil og ADSL fra andre leverandører. Enkelt og greit. Ikke noe Telenor innenfor våre dører lenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blitz1365380771

Telenormobil er et synkende skip - og de vet det. Holder seg flytende så lenge de kan, og bruker alle triksene i boka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Derfor ordner man seg, så man har fasttelefon, mobil og ADSL fra andre leverandører. Enkelt og greit. Ikke noe Telenor innenfor våre dører lenger :-)

Du har skjønt det! Jeg har ennå bare halvveis skjønt det. Fasttelefon og bredbånd fra annen leverandør, men fortsatt Telenormobil *urk*

Anbefal gjerne noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skjønt det! Jeg har ennå bare halvveis skjønt det. Fasttelefon og bredbånd fra annen leverandør, men fortsatt Telenormobil *urk*

Anbefal gjerne noe annet.

Jeg har Netcom, et bedriftabonnement som jeg er fornøyd med. Men vet ikke om det nødvendigvis alltid er det rimeligste for meg, men en bra "deal" - greit nok for meg. Men det er jo mange som bruker billigselskaper som Chess, Mobyson (?) osv, så sjekk telepriser.no osv,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...