Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, sitter her og lurer på om jeg orker å flytte ræva herfra og inn på soverommet, med stopp på badet for å pusse tennene.

Men jeg burde absolutt legge meg nå, for det er bare 3-4 timer til jeg må våkne og være matstasjon.

Gjest prust
Skrevet

Ikke legg dere nå da! Nå sitter jeg her med ei flaske Tyrkisk pepper og skriver meldignger med min kjære som er på vei hjem, samtidig som jeg leser dustete osteinnlegg her på DOL!

Skrevet

Ikke legg dere nå da! Nå sitter jeg her med ei flaske Tyrkisk pepper og skriver meldignger med min kjære som er på vei hjem, samtidig som jeg leser dustete osteinnlegg her på DOL!

Enig:-) hehehe jeg er en av ostedustene, men morsomt er det nå:-)

Gjest prust
Skrevet

Enig:-) hehehe jeg er en av ostedustene, men morsomt er det nå:-)

Utrolig morsomme innlegg :-)

Amber sin forklaring var jo faktisk litt god... i alle fall når en hadde noen shots innabords :-)

Skrevet

Utrolig morsomme innlegg :-)

Amber sin forklaring var jo faktisk litt god... i alle fall når en hadde noen shots innabords :-)

skål!! har vin jeg, fikk en kjempefin jobbavtale i havn i dag, så jeg smile bredt!:-)

Gjest prust
Skrevet

skål!! har vin jeg, fikk en kjempefin jobbavtale i havn i dag, så jeg smile bredt!:-)

Skål!I morgen skal jeg drikke vin! Jeg og fire venninner skal til Hovden i helga - UTEN mann og barn. Bare kose oss, drikke vin, sove og gå på ski og sole oss, MMMMMMMMMMMM!

Skrevet

Skål!I morgen skal jeg drikke vin! Jeg og fire venninner skal til Hovden i helga - UTEN mann og barn. Bare kose oss, drikke vin, sove og gå på ski og sole oss, MMMMMMMMMMMM!

hovden i setesdalen?? hehe der har jeg hytte:-) kos dere masse!!

Skrevet

Tottles!

Du hadde det gøy, igår?

;)

Du fant fram til noen festlige ord etterhvert som glasset ble tommere...hehehe

Skrevet

Tottles!

Du hadde det gøy, igår?

;)

Du fant fram til noen festlige ord etterhvert som glasset ble tommere...hehehe

God morgen amber!

:))

Jada, jeg hadde morsomt med meg selv! Snodig å sitte foran PC`en helt alene med en flake vin! Hihi..... Det er nesten 1 år siden jeg drakk sist.....så det gikk rett til toppetasjen!!!

Gjest Simiana
Skrevet

Der har vi også hytte. Har sikkert sett deg i butikken. Var der i påska og sist helg.

Gjest prust
Skrevet

Stemmer det! Gleder meg vilt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...