Åsemor Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja, sitter her og lurer på om jeg orker å flytte ræva herfra og inn på soverommet, med stopp på badet for å pusse tennene. Men jeg burde absolutt legge meg nå, for det er bare 3-4 timer til jeg må våkne og være matstasjon. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ikke legg dere nå da! Nå sitter jeg her med ei flaske Tyrkisk pepper og skriver meldignger med min kjære som er på vei hjem, samtidig som jeg leser dustete osteinnlegg her på DOL! 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ikke legg dere nå da! Nå sitter jeg her med ei flaske Tyrkisk pepper og skriver meldignger med min kjære som er på vei hjem, samtidig som jeg leser dustete osteinnlegg her på DOL! Enig:-) hehehe jeg er en av ostedustene, men morsomt er det nå:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Enig:-) hehehe jeg er en av ostedustene, men morsomt er det nå:-) Utrolig morsomme innlegg :-) Amber sin forklaring var jo faktisk litt god... i alle fall når en hadde noen shots innabords :-) 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Utrolig morsomme innlegg :-) Amber sin forklaring var jo faktisk litt god... i alle fall når en hadde noen shots innabords :-) skål!! har vin jeg, fikk en kjempefin jobbavtale i havn i dag, så jeg smile bredt!:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 skål!! har vin jeg, fikk en kjempefin jobbavtale i havn i dag, så jeg smile bredt!:-) Skål!I morgen skal jeg drikke vin! Jeg og fire venninner skal til Hovden i helga - UTEN mann og barn. Bare kose oss, drikke vin, sove og gå på ski og sole oss, MMMMMMMMMMMM! 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Skål!I morgen skal jeg drikke vin! Jeg og fire venninner skal til Hovden i helga - UTEN mann og barn. Bare kose oss, drikke vin, sove og gå på ski og sole oss, MMMMMMMMMMMM! hovden i setesdalen?? hehe der har jeg hytte:-) kos dere masse!! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Tottles! Du hadde det gøy, igår? Du fant fram til noen festlige ord etterhvert som glasset ble tommere...hehehe 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Tottles! Du hadde det gøy, igår? Du fant fram til noen festlige ord etterhvert som glasset ble tommere...hehehe God morgen amber! ) Jada, jeg hadde morsomt med meg selv! Snodig å sitte foran PC`en helt alene med en flake vin! Hihi..... Det er nesten 1 år siden jeg drakk sist.....så det gikk rett til toppetasjen!!! 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hovden i setesdalen?? hehe der har jeg hytte:-) kos dere masse!! Der har vi også hytte. Har sikkert sett deg i butikken. Var der i påska og sist helg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hovden i setesdalen?? hehe der har jeg hytte:-) kos dere masse!! Stemmer det! Gleder meg vilt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.