Gå til innhold

plaget av angst


%%()""!!! anette

Anbefalte innlegg

%%()""!!! anette

Hei jeg har vært plaget av noe jeg tror er angst siden jeg var 16 år og nå er jeg 20.jeg sliter veldig med at jeg blir svimmel og får alltid diare.jeg har mere løs mage enn jeg har faest og det er ikke normalt.jeg prøver å tenke positivt men det nytter ikke.det har tatt fullstendig overhånd,jeg tør ikke dra ut noen steder uten at jeg skal tenke på at jeg får et anfall og når jeg tenker på det kan du være sikker på at de kommer.Også er jeg veldig plaget av gjesping,hyppig gjesping og svie i øynene.det kommer som regel samtidig men vet ikke om det har noen sammenheng.Håper noen kan hjelpe meg da er jeg evig takknemmelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hjerteforum

Hei. Jeg forstår deg veldig godt med din situasjon!! Jeg prøvde Psykolog, og Terapigruppe. Dette kan jeg annbefale deg, for det virker utrolig bra! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard

Jeg brukte Effexor for noen år siden. Seponerte de over 3 måneder og da ble jeg så dårlig som jeg aldri har vert før. Fikk sinnssykt mye angst + noe tvangstanker.

Begynnte på igjen med Cipralex etter 2 år og ble bra igjen. Nå tror jeg ikke at jeg tør slutte noen gang igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marlenexxx27

Det høres ut som at du hyperventilerer - noe som ofte er utgangspunkt for angst. Prøv å puste jevnt og rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...