tullball1365380062 Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 heter det barnehageassistent når jeg som ufaglært skal søke på jobb i barnehage? og hvor henvender jeg meg for å finne ledige stillinger i oslo? og hvorfor funker ikke enterknappen når jeg skal skrive innlegg? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 www.aetat.no og www.finn.no er vel de beste oversiktene over ledige stillinger. Tror kommunen bruker førstnevnte (kommunale stillinger). 0 Siter
soleil Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Du kan i tillegg til dette henvende deg i din bydel/kommune og forhøre deg om du kan sette deg opp på en tilkallingsliste for vikarjobbing i barnehage, skole og SFO. Ofte vil man komme i gang på den måten. Ta med cv. 0 Siter
tullball1365380062 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Du kan i tillegg til dette henvende deg i din bydel/kommune og forhøre deg om du kan sette deg opp på en tilkallingsliste for vikarjobbing i barnehage, skole og SFO. Ofte vil man komme i gang på den måten. Ta med cv. takk for svar. men hva heter dette stedet jeg skal henvende meg da? du vet vel ikke tilfeldigvis hvor det ligger for Sagene bydel? eller torshov eller hva nå denne bydelen heter... 0 Siter
soleil Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 takk for svar. men hva heter dette stedet jeg skal henvende meg da? du vet vel ikke tilfeldigvis hvor det ligger for Sagene bydel? eller torshov eller hva nå denne bydelen heter... Vet ikke om bydelen har et servicekontor eller lignende. Du får sjekke ut bydelens hjemmesider eller finne nummeret på gule sider. 0 Siter
tullball1365380062 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Vet ikke om bydelen har et servicekontor eller lignende. Du får sjekke ut bydelens hjemmesider eller finne nummeret på gule sider. fant det på internettsiden dems nå. tusen takk for hjelpen! 0 Siter
soleil Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 fant det på internettsiden dems nå. tusen takk for hjelpen! :-) Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.