Gå til innhold

barnehageassistent

Anbefalte innlegg

tullball1365380062
Skrevet

heter det barnehageassistent når jeg som ufaglært skal søke på jobb i barnehage?

og hvor henvender jeg meg for å finne ledige stillinger i oslo?

og hvorfor funker ikke enterknappen når jeg skal skrive innlegg?

Skrevet

www.aetat.no og www.finn.no er vel de beste oversiktene over ledige stillinger. Tror kommunen bruker førstnevnte (kommunale stillinger).

Skrevet

Du kan i tillegg til dette henvende deg i din bydel/kommune og forhøre deg om du kan sette deg opp på en tilkallingsliste for vikarjobbing i barnehage, skole og SFO. Ofte vil man komme i gang på den måten.

Ta med cv. :)

tullball1365380062
Skrevet

Du kan i tillegg til dette henvende deg i din bydel/kommune og forhøre deg om du kan sette deg opp på en tilkallingsliste for vikarjobbing i barnehage, skole og SFO. Ofte vil man komme i gang på den måten.

Ta med cv. :)

takk for svar. men hva heter dette stedet jeg skal henvende meg da? du vet vel ikke tilfeldigvis hvor det ligger for Sagene bydel? eller torshov eller hva nå denne bydelen heter...

Skrevet

takk for svar. men hva heter dette stedet jeg skal henvende meg da? du vet vel ikke tilfeldigvis hvor det ligger for Sagene bydel? eller torshov eller hva nå denne bydelen heter...

Vet ikke om bydelen har et servicekontor eller lignende. Du får sjekke ut bydelens hjemmesider eller finne nummeret på gule sider.

tullball1365380062
Skrevet

Vet ikke om bydelen har et servicekontor eller lignende. Du får sjekke ut bydelens hjemmesider eller finne nummeret på gule sider.

fant det på internettsiden dems nå. tusen takk for hjelpen!

Skrevet

fant det på internettsiden dems nå. tusen takk for hjelpen!

:-) Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...