Gå til innhold

Savn


Gjest ulven uler mot månen

Anbefalte innlegg

Gjest ulven uler mot månen

Skulle ønske jeg kjente en jente. Som kunne gi meg en klem, og ønske meg alt vel.

Og mene det.

Sist gang jeg klemte en jente var på barneskolen, og da stod folk og lo - jeg var jo en alle lo av, og hun som klemte meg gjorde det bare for å drite meg ut.

All denne tiden - nå er jeg snart 22.

Men hvem vil vel klemme meg. Hvem vil i det hele tatt bli kjent med meg.

Folk som kjenner meg skammer seg over å kjenne meg.

Føler ingenting for de menneskene jeg omgås. Jeg prater med dem for å få tiden til å gå.

Jeg ber ikke om å bli forelsket. Det er mye å kreve. Men på film ser jeg jenter gi klemmer og de utroligste øyeblikk oppstår. Kan jeg ikke bare få oppleve litt av det.

Deliverance.

Med hilsen en som går glipp av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakkerlakken

Det er leit å høre at du ikke har det bra.

Likevel var det et par ting som jeg la merke til og undret meg over i innlegget ditt.

For det første så må jeg si at det du ser på film om hvor fantastisk det er når en jente klemmer deg er, det er på film! Film er film..

Du skriver også at du ikke bryr deg om de du omgås, at du bare snakker med dem for å få tiden til å gå. Slik du skriver får du meg til å undres om du synes disse menneskene er likeverdig deg? Å vise andre mennesker respekt er en god begynnelse for å få folk til å like en.

Nå sier ikke jeg at mine tanker nødvendigvis har rot i virkeligheten, men var tanker som slo meg etter å ha lest innlegget ditt.

Ønsker deg lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magna

Jeg ser en del usikkerhet blandt gutter i din alder. Noen kommer seg heller ikke ut fra barndomshjemmet.

Hvorfor skulle ikke du ha like store muligheter hos jenter som en hvilket som helst annen på din alder?

Jeg tenkte det samme da jeg var så gammel som deg. "Hvem ville se to ganger på meg?"

Du kan jo prøve. Jeg prøvde og det var ikke vanskelig å få oppmerksomhet hos gutta.

Det var til og med en som sa jeg var pen!!!! (Han skulle vel hatt briller :o)

Slik er det for dere gutta også...Bare motsatt.

Det finnes jenter som tenker akkurat som deg og er akkurat som deg. Og som er akkurat like tilbakeholden som deg og har akkurat så liten selvtillit som deg.

Det er om å gjøre å tørre å prøve. Kanskje skal du ikke prøve blandt de som har kjent deg bestandig.

Jeg tenkte den gangen jeg prøvde med min bitte lille selvtillit at jeg hadde ingen ting å tape på å prøve. Ja er ett ja og nei er ett nei....

Så fikk jeg heller prøve ett annet sted neste gang.

Så fikk det bære og briste. Det er ikke dømmeprinsen eller drømmeprinsessen vi får tak i, men helt vanlige mennesker.

Du kan jo ikke bare gi opp :o)

Jeg tenker også at vi mennesker ikke er på jakt etter ett glansbilde. Jenter er heller ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Innlegget ditt traff meg på en rar måte. Du minner meg veldig om en jeg traff for en del år sida.

Ønsker deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marlenexxx27

Du misliker deg selv, og du misliker de du omgås.

Dersom det kom ei jente og klemte deg, ville du sannsynligvis mislikt henne også - hun må vel være litt av en taper hvis hun vil klemme DEG?!

Du sutrer med andre ord over feile ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulven uler mot månen

Du misliker deg selv, og du misliker de du omgås.

Dersom det kom ei jente og klemte deg, ville du sannsynligvis mislikt henne også - hun må vel være litt av en taper hvis hun vil klemme DEG?!

Du sutrer med andre ord over feile ting!

Der tror jeg du tar feil - jeg har vært forelsket flere ganger jeg, dog uten å kjenne vedkommende så godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svaksterk

Der tror jeg du tar feil - jeg har vært forelsket flere ganger jeg, dog uten å kjenne vedkommende så godt...

Ved å være åpen løper man en risiko for å bli såret, det er skummelt. Men bare på den måten kan du la andre bli kjennt med deg, og respektere den du er. Man må tørre slippe folk inn på seg for å kunne vinne noe. Jeg tror det er dine gamle *spøkelser* som hindrer deg i å få det du ønsker pr i dag. Det du har opplevd tidligere er ikke nødvendigvis gyldig lenger. På barneskolen ble jeg kallt mange ting og ingen klemte meg ;-) *trynet ditt ser ut som det er blitt kjørt gjennom en kjøttkvern* *uerøyne* *fisketryne* osv. Så jeg tror jeg skjønner hva du snakker om. Men I dag er ikke dette sånn jeg vil ha det eller fortjener å ha det. Derfor må jeg kunne begynne å tro at det ikke er gyldig, og at andre liker meg for den jeg er... og vet du? de gjør det faktisk.... :-) jeg tror dette gjelder for deg også :D

Lykke til med å bryte ned de ubrukelige tankene om deg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaksterk

Ved å være åpen løper man en risiko for å bli såret, det er skummelt. Men bare på den måten kan du la andre bli kjennt med deg, og respektere den du er. Man må tørre slippe folk inn på seg for å kunne vinne noe. Jeg tror det er dine gamle *spøkelser* som hindrer deg i å få det du ønsker pr i dag. Det du har opplevd tidligere er ikke nødvendigvis gyldig lenger. På barneskolen ble jeg kallt mange ting og ingen klemte meg ;-) *trynet ditt ser ut som det er blitt kjørt gjennom en kjøttkvern* *uerøyne* *fisketryne* osv. Så jeg tror jeg skjønner hva du snakker om. Men I dag er ikke dette sånn jeg vil ha det eller fortjener å ha det. Derfor må jeg kunne begynne å tro at det ikke er gyldig, og at andre liker meg for den jeg er... og vet du? de gjør det faktisk.... :-) jeg tror dette gjelder for deg også :D

Lykke til med å bryte ned de ubrukelige tankene om deg selv :-)

og en ting til :-) du vil ikke føle noe for dem hvis du ikke tør vise dem hvem du er. Da kan man få et dypt og nært vennskap på godt og vondt.

Hvordan vet du at de skammer seg over deg? Jeg tvile på at de gjør det. Jeg tror det er noe du innbiller deg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...