Gemini Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Min Opera oppfører seg ikke normalt. Sider som ser greie ut, vises plutselig ikke når jeg tar reload, hele siden blir bare hvit. Det gjelder uansett hvilken side det er hvis jeg har flere sider åpne samtidig. Jeg har antakeligvis gjort en eller annen feil i Innstillingene, og finner ikke ut av det hele. Er det noen reset-knapp noe sted? Citoyen eller andre, kan noen forbarme seg over en frustrert stakkar? Må skrive dette fra MSIE (i nøden spiser fanden fluer...), hvis noen lurer på hvordan jeg får skrevet innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hm - ser ut til at jeg fant ut av det nå, en hake på cookies-innstillingene som manglet... Jaja, noe skal man jo ergre seg over... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hm - ser ut til at jeg fant ut av det nå, en hake på cookies-innstillingene som manglet... Jaja, noe skal man jo ergre seg over... Sånn går det når du spiser småkaker og får smuler i tastaturet :-) ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Sånn går det når du spiser småkaker og får smuler i tastaturet :-) ".................................." Haha :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.