Gå til innhold

usikker


Ape-75

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om medisin,men er jævlig sta og vil klare meg uten.Jeg føler at jeg trenger samtaleterapi.

Gikk på cipraplex i ca 5 uker,men følte at når jeg ble stresset ble det fullstendig kaos i hodet,og jeg sluttet pga at jeg fikk utslett på hele kroppen. Har aldri tatt noen form for medikamenter før, og har meget anstrengt forhold til slike medisiner.

Før dette skjedde,var jeg en aktiv person,men nå sitter jeg bare inne og venter på bedre tider. Jeg ønsker bare å komme ut av denne onde sirkelen, med hjelp av samtaleterapi.Hva tenkte du med tanke?

Jobber med saken om å komme meg inn i en selvhjelps gruppe for angst. Antar at det er det jeg har.

Men dagen dreier seg hele tiden om å finne diagnoser:er jeg psykotisk,manisk depressiv,osv. Blir fort stresset og oppkavet. Da føles det som om det blir fullstendig kaos i hodet. Klarer ikke å tenke,glemmer fort.

Jeg går også rundt å lurer på om hva skjedde når jeg på dagen ble helt utslått,og ikke klarte å fungere slik jeg burde,hva skjedde med meg.

I etter tid vet jeg at kroppen hadde gitt signaler at jeg måtte roe ned tempoet,men jeg tok ikke de signalene som ble gitt.

Har tenkt at hadde jeg gjort det,ville jeg ikke ha fått dette sammenbruddet.Men så kommer alle tankene kanskje jeg er manisk depressiv,psykotisk,personlighetsforstyrrelser, osv.Og så er jeg i gang igjen.Den evige rundansen.Har blitt henvist til psykiater,men køen er lang og jeg er desperat etter å få samtaler med en terapaut,som forhåpentlig vis kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...