Gjest Bokkilden Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Tar imot med stoooor takk oppskrift på deilig mat til to som trenger et avbrekk i hverdagen... 0 Siter
Gjest romantika Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvorfor ikke heller bestille bord på en romantisk og koselig restaurant? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 3-4 kyllingfileter stekes i smør i stekepanne, jeg pleier å ha på litt salt, pepper og basilikum. Broccoli, blomkål, babymais og evt. gulrot (eller andre grønnsaker etter smak) skjæres i biter og legges i en smurt ildfast form. De stekte kyllingfiletene legges oppå. Ha 2-3 skjeer creme fraiche eller cremefine (?) i panna og kok ut sjyet, ha evt i litt mer smør om det er lite sjy. Hell sausen over kyllingen og grønnsakene. Stek i stekeovn på 200 grader i 20 min. Server med fersk båndpasta. Nammmm.....! 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jordbær og Champis i badekaret - noe mer mat trenger man ikke 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 3-4 kyllingfileter stekes i smør i stekepanne, jeg pleier å ha på litt salt, pepper og basilikum. Broccoli, blomkål, babymais og evt. gulrot (eller andre grønnsaker etter smak) skjæres i biter og legges i en smurt ildfast form. De stekte kyllingfiletene legges oppå. Ha 2-3 skjeer creme fraiche eller cremefine (?) i panna og kok ut sjyet, ha evt i litt mer smør om det er lite sjy. Hell sausen over kyllingen og grønnsakene. Stek i stekeovn på 200 grader i 20 min. Server med fersk båndpasta. Nammmm.....! nam ja,- men atte, romantisk? 0 Siter
serendipity Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvorfor ikke heller bestille bord på en romantisk og koselig restaurant? lang vei til senga ? ;-) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 kjøp frosne scampi, stek dem i stekepanna med hvitløkssmør, det er nydelig. eventuellt tilbred blåskjell til oxo, ha en klatt hvitløkssmør i hvert blåskjell og stek i stekovnen på ca 180 grader. nydelig til desert kan du jo ha laget jordbær dyppet i sjokolade, ev eplebiter i sjokolade, pærebiter, banan osv 0 Siter
bb71 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Romantikk og middag???? Da ville jeg hatt noe lett! Sjømat f.eks. eller tapas. Det er vel drikken som er viktigst kanskje? Og alt smaker bra med litt sjampis først! Eller kanskje ikke komper.. 0 Siter
Gjest romantika Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 lang vei til senga ? ;-) Men skal jo ikke gå til sengs proppmett, så en spasertur hjem fra restauranten hadde de nok hatt godt av...;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Men skal jo ikke gå til sengs proppmett, så en spasertur hjem fra restauranten hadde de nok hatt godt av...;-) hehe.. sant nok. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 nam ja,- men atte, romantisk? Joooda - med hvit duk, pent servise, pent bestikk, lekre glass og en god vin, blomster på bordet og full pakke så blir det så romantisk så! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hva du serverer er kanskje ikke så nøye. En flott oppdekning, levende lys og rødvin i glassene gjør susen. Og så må du sørge for å kle deg i noe som passer til anledningen. Eks den lille sorte, høyhælte sko og pen sminke. 0 Siter
Gjest Bokkilden Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvorfor ikke heller bestille bord på en romantisk og koselig restaurant? Har ikke barnevakt..... sukk! 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Romantikk og middag???? Da ville jeg hatt noe lett! Sjømat f.eks. eller tapas. Det er vel drikken som er viktigst kanskje? Og alt smaker bra med litt sjampis først! Eller kanskje ikke komper.. østers sier de - jeg hadde kasta opp - og det tenner han ikke på .) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 3-4 kyllingfileter stekes i smør i stekepanne, jeg pleier å ha på litt salt, pepper og basilikum. Broccoli, blomkål, babymais og evt. gulrot (eller andre grønnsaker etter smak) skjæres i biter og legges i en smurt ildfast form. De stekte kyllingfiletene legges oppå. Ha 2-3 skjeer creme fraiche eller cremefine (?) i panna og kok ut sjyet, ha evt i litt mer smør om det er lite sjy. Hell sausen over kyllingen og grønnsakene. Stek i stekeovn på 200 grader i 20 min. Server med fersk båndpasta. Nammmm.....! Høres kanongodt ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.