Gå til innhold

Vedr tannlege med inkontinens

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Jeg skrev her for en uke siden om min tannlege med lekkasje-problemer. Var så utrolig i tvil om hva jeg skulle gjøre.

Vel - nå ringte jeg og snakket med tannlegesekretæren. Visste at han ikke var på kontoret i dag, så hun kunne snakke helt fritt. Hun ble veldig overrasket, og sa at hun aldri hadde sett det. Men hun syntes det var veldig OK av meg å si i fra. Vi ble enige om at jeg skulle skrive et brev, gjerne anonymt, der jeg forklarte hva som hadde skjedd og at jeg syntes det var ubehagelig. Når de da fikk brevet, skulle hun si at jeg hadde ringt, men ikke hvem jeg var.

Nå får han en fair sjanse til å gjøre noe med det, og jeg fortsetter som kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Hørtes ut som en grei ordning.

Nå får han kanskje det lille sparket han trenger til og gjøre noe med det, er jo et ømtåelig tema.

Synes du ordnet det bra jeg, hadde jeg vært i hans sted ville jeg ha satt pris på den måten.

Tannlege ja...Uff jeg skal snart, og jeg har så tannlegeskrekk! Får fantomsmerter når jeg får innkalling ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sol etter regn

Jeg syns det er flott at du gir han en sjanse til å ordne opp på en ordentlig måte uten å miste ansikt, om han nå lekker eller "bare" er urenslig..

Hva og hvordan skriver du brevet da?

Formuleringen er viktig for hvordan han vil ta det.

Tror nok du vil klare å formulere deg på en god måte i og med at du har brukt så mye tid til å tenke gjennom og lure på hva du skal gjøre.

Skal du skrive noe om hvorfor du vil være anonym? Og at du vil fortsette som pasient? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg syns det er flott at du gir han en sjanse til å ordne opp på en ordentlig måte uten å miste ansikt, om han nå lekker eller "bare" er urenslig..

Hva og hvordan skriver du brevet da?

Formuleringen er viktig for hvordan han vil ta det.

Tror nok du vil klare å formulere deg på en god måte i og med at du har brukt så mye tid til å tenke gjennom og lure på hva du skal gjøre.

Skal du skrive noe om hvorfor du vil være anonym? Og at du vil fortsette som pasient? :)

Har ikke tenkt gjennom formuleringen ennå. Hadde vel egentlig utelukket å skrive, men sekretæren ønsket veldig at jeg skrev det brevet, slik at det kanskje ble litt mindre ubehagelig for henne å ta det opp.

Vet ikke om jeg skal begrunne anonymiteten. Det er vel kanskje mest for hans skyld - at ikke han skal føle det ubehagelig når jeg kommer neste gang? Eller...litt for min del og.

Får tenke nøye gjennom hva jeg skriver, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sol etter regn

Har ikke tenkt gjennom formuleringen ennå. Hadde vel egentlig utelukket å skrive, men sekretæren ønsket veldig at jeg skrev det brevet, slik at det kanskje ble litt mindre ubehagelig for henne å ta det opp.

Vet ikke om jeg skal begrunne anonymiteten. Det er vel kanskje mest for hans skyld - at ikke han skal føle det ubehagelig når jeg kommer neste gang? Eller...litt for min del og.

Det er jeg sikker på at du klarer!

Syns det er flott av deg å gjøre noe med en såpass pinlig og ekkel situasjon som dette! :)

Vil gjerne høre om hvordan det går. :)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Er du sikker på at han har inkontinens?

Nei, om det bare var et engangstilfelle, vet jeg jo ikke da.

Men han hadde i alle fall lekket en stor flekk urin på buksa da han kom fra toalettet. Og da jeg lå der omtrent oppi fanget hans, kjente jeg den sterke urinlukta gjennom alle de vanlige tannlege-luktene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest acinorev

Feigt av sekretæren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...