Gå til innhold

Kan noen beskrive det lille og store kretsløp?

Gjest Drakula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Drakula

Gjør leksene dines sjøl :-)

http://www.justfuckinggoogleit.com/

Lekser???? må vel få lov å spørre istedet for å dra på biblioteket å låne bok eller er det også galt??? Å nei, det er ingen lekser....da hadde jeg ikke spurt på denne måten. PS du trenger ikke svare heller hvis du er så forutinntatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekser???? må vel få lov å spørre istedet for å dra på biblioteket å låne bok eller er det også galt??? Å nei, det er ingen lekser....da hadde jeg ikke spurt på denne måten. PS du trenger ikke svare heller hvis du er så forutinntatt.

Kjære vene da... Så du ikke smiley'en bak svaret mitt?

Og det var en humoristisk oppfordring til å søke sjøl på google. Ikke alltid man trenger å gå på biblioteket skjønner du, det ligger en god del informasjon om det meste på nettet...

Men nå ser jeg jo du har fått hjelp av Lurveline til å søke på google, så da klarer du deg kanskje greit, til tross for mitt forferdelige svar? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Drakula

Kjære vene da... Så du ikke smiley'en bak svaret mitt?

Og det var en humoristisk oppfordring til å søke sjøl på google. Ikke alltid man trenger å gå på biblioteket skjønner du, det ligger en god del informasjon om det meste på nettet...

Men nå ser jeg jo du har fått hjelp av Lurveline til å søke på google, så da klarer du deg kanskje greit, til tross for mitt forferdelige svar? ;-)

Jepp (; no ble jeg glad...jeg er ikke så glup, må ha alt inn med teskje...men nå har jeg skjønt det, bedre sent enn aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...