Gjest gnien? Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har funnet et par sko jeg liker.. Har ikke kjøpt dem (ennå), bare sett dem i butikken. De koster nesten 500 kr. Synes det er mye jeg... Har råd til dem, men pleier av en eller annen grunn aldri å betale mer enn 200-300 kr for sko. Synes du 500 er dyrt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jollanda Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvis du er dame så er vel det råbillig. Virker hvertfall som det er unormalt for en dame å kjøpe sko til under 1000 kr. Jeg gjør det da, men så er jeg heller ingen moteslave, hvertfall ikke når det gjelder sko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei det er ikke dyrt Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvis du er dame så er vel det råbillig. Virker hvertfall som det er unormalt for en dame å kjøpe sko til under 1000 kr. Jeg gjør det da, men så er jeg heller ingen moteslave, hvertfall ikke når det gjelder sko. 500 kroner er ikke dyrt for noen sko en liker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simiana Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg synes det er billig. Tror ikke jeg har sett sko stort billigere enn det - bortsett fra på salg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er det vel ikke, om det er sko du tror du blir å bruke en del. Har bommet mye på skokjøp til 200-300 som blir liggende i skapet. Det er dyrt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nei, synes ikke det er dyrt å betale 500 kr for sko. Jeg har skodilla, så når jeg finner noen VIRKELIG kule sko, så MÅ jeg bare ha dem, selv om de koster over tusenlappen. Det siste skoparet jeg kjøpte, kostet i underkant av 700 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Finner sjelden sko til under 500. Om det er dyrt eller ikke kommer an på skoa og/eller hvor mye penger man har... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvis det er kvalitet du betaler for er det ikke dyrt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvis du er dame så er vel det råbillig. Virker hvertfall som det er unormalt for en dame å kjøpe sko til under 1000 kr. Jeg gjør det da, men så er jeg heller ingen moteslave, hvertfall ikke når det gjelder sko. Unormalt å kjøpe sko for under 1000??? Da er jeg i såfall ganske unormal... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg kjøper omtrent bare kvalitetssko, så for meg er 500 kr for sko ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nei, det er ikke spesielt dyrt. Jeg har få skopar som koster mindre enn 500,-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krepsa Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Synes ikke det er dyrt for et par sko nei. Kjøpte joggesko til guttungen for samme pris. Men akkurat sko prøver vi ikke å spare penger på. Bedre med en dyr sko som er god for føttene. Synes iallefall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvis du er dame så er vel det råbillig. Virker hvertfall som det er unormalt for en dame å kjøpe sko til under 1000 kr. Jeg gjør det da, men så er jeg heller ingen moteslave, hvertfall ikke når det gjelder sko. "Virker hvertfall som det er unormalt for en dame å kjøpe sko til under 1000 kr." Eh...javel? Vel har jeg skodilla, og vel liker jeg å kjøpe sko, men jeg tror ikke jeg har et eneste skopar til over 1000kroner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kjøper sjelden sko til under tusenlappen, jeg. Kjøper heller kvalitetssko, og så kjøper jeg ikke sko så ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg syns det er litt dyrt. Men jeg ser jo at de fleste syns det er billig eller greit. Liker best om jeg finner sko til under 500kroner, men jeg har kjøpt noen par til 5-800kroner. Sko til over 1000kroner har jeg ikke. Jeg elsker skobutikker, og har så til de grader skodilla, men jeg kan da ikke bruke opp alle pengene på sko forde. Syns jeg ser oppslaget: "Barnevernet måtte gå til aksjon da barnets mor brukte opp familiens penger på sko." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger også sko Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, det er litt dyrt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jollanda Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 "Virker hvertfall som det er unormalt for en dame å kjøpe sko til under 1000 kr." Eh...javel? Vel har jeg skodilla, og vel liker jeg å kjøpe sko, men jeg tror ikke jeg har et eneste skopar til over 1000kroner! Nei, men det er bra. Hørte bare på kjenn din partner på radio 1. Et spm han fikk var hvor mye de siste skoene hun hadde kjøpt kostet. Han sa 600 og da bare lo de av ham og sa at da hadde hun løyet. Ingen damer kjøper så billige sko... Jeg har heller aldri kjøpt så dyre sko.. men vet om mange som gjør det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nei, men det er bra. Hørte bare på kjenn din partner på radio 1. Et spm han fikk var hvor mye de siste skoene hun hadde kjøpt kostet. Han sa 600 og da bare lo de av ham og sa at da hadde hun løyet. Ingen damer kjøper så billige sko... Jeg har heller aldri kjøpt så dyre sko.. men vet om mange som gjør det... Hm. Tror mannen hadde tilta om jeg hadde kjøpt flere sko til over 1000kroner. Han er oppgitt nok over alle parene med sko, selv om de er billige da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvis du er dame så er vel det råbillig. Virker hvertfall som det er unormalt for en dame å kjøpe sko til under 1000 kr. Jeg gjør det da, men så er jeg heller ingen moteslave, hvertfall ikke når det gjelder sko. Jeg har ingen sko som koster over 1000! Pleier å bruke under 500 for et par. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har ingen sko som koster over 1000! Pleier å bruke under 500 for et par. Så er vi ihvertfall noen få som ikke kjøper så dyre sko... Ble overrasket over hvor mange som glatt betaler oppmot, og over, 1000 kroner for et par sko! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.