Gå til innhold

er det bare jeg som synes leah isadora var fint?

Gjest vis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

7

• blitz1365380771

5

• Gyda

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Nei, det er nok noen flere, men det er mest "in" å klage på dem ;-)

Isolert sett - altså hvis man ikke tenker på at de evt. skal bo på bondelandet i Norge, og jobbe på den lokale fabrikken,- så synes jeg faktisk at de var fine!

Men jeg ville jo ikke valgt dem (begge i alle fall) til mine unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blitz1365380771

I mine ører: Lea er pent. Leah er affektert, Isadora er pompøst og plumpt.

i dine ører????

Er ikke h-en stum?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lea er nydelig (men uten den jåle-h-en).

Isadora er et sånt pyntedokkenavn.

Men for all del, det er helt sikkert ikke alle som liker navna jeg har valgt på mine barn heller. Så jeg respekterer valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Neida, man venner seg til alt! Jeg "hørte" Isonora istedet for Isadora på radioen, men heldigvis, det riktige navnet var best :)

Selv har jeg er sjeldent navn, men det er ennå ingen som har gått i bakken av å høre det. Dette blir sikkert bra, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, man venner seg til alt! Jeg "hørte" Isonora istedet for Isadora på radioen, men heldigvis, det riktige navnet var best :)

Selv har jeg er sjeldent navn, men det er ennå ingen som har gått i bakken av å høre det. Dette blir sikkert bra, det!

*Fnis* Hva sa jeg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...