Gjest vis Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Synes Leah var nydelig, men Isadora var en smule malplassert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vis Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Synes Leah var nydelig, men Isadora var en smule malplassert. jeg synes det klinger bra sammen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 me too 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest polyneser Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nei, det er nok noen flere, men det er mest "in" å klage på dem ;-) Isolert sett - altså hvis man ikke tenker på at de evt. skal bo på bondelandet i Norge, og jobbe på den lokale fabrikken,- så synes jeg faktisk at de var fine! Men jeg ville jo ikke valgt dem (begge i alle fall) til mine unger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jeg syns det var fint. minner meg om noe eventyr-, prinsesseaktig. hun bodde i et slott osv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 I mine ører: Lea er pent. Leah er affektert, Isadora er pompøst og plumpt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 I mine ører: Lea er pent. Leah er affektert, Isadora er pompøst og plumpt. i dine ører???? Er ikke h-en stum????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 i dine ører???? Er ikke h-en stum????? Godt poeng! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 I mine ører: Lea er pent. Leah er affektert, Isadora er pompøst og plumpt. Helt enig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jollanda Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jeg syntes det var grusomt, som forventet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Njaei... Jeg ville aldri brukt det på min egen datter. Men når det er sagt, det kunne vært mye verre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nei det hadde vært fint i en kjærlighetsroman av f.eks. Barbara Cartland. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nei det hadde vært fint i en kjærlighetsroman av f.eks. Barbara Cartland. *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Leah synes jeg er veldig fint, Isadora er litt glorete men de to navnene gikk jo fint sammen da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Seriøst... Maud Angelica og Leah Isadora? Greit at de har blått blod, men geeez...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Lea er nydelig (men uten den jåle-h-en). Isadora er et sånt pyntedokkenavn. Men for all del, det er helt sikkert ikke alle som liker navna jeg har valgt på mine barn heller. Så jeg respekterer valget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Neida, man venner seg til alt! Jeg "hørte" Isonora istedet for Isadora på radioen, men heldigvis, det riktige navnet var best Selv har jeg er sjeldent navn, men det er ennå ingen som har gått i bakken av å høre det. Dette blir sikkert bra, det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Neida, man venner seg til alt! Jeg "hørte" Isonora istedet for Isadora på radioen, men heldigvis, det riktige navnet var best Selv har jeg er sjeldent navn, men det er ennå ingen som har gått i bakken av å høre det. Dette blir sikkert bra, det! *Fnis* Hva sa jeg!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.