Gå til innhold

Outlook vil ikke laste ned epost

kie

Anbefalte innlegg

Jeg har outlook express på min data, og i det siste har jeg ikke fått til å laste ned email.

Jeg tror det kan ha en sammenheng med at jeg klikket ja på arkiveringsfunksjonen, men er ikke sikker.

Når jeg klikker på "send og motta", ser det ut som om programmet laster ned epost. Den teller dem ("laster ned 25 av 1230") osv, men ingen epost dukker opp. Og det ligger stadig flere epost på serveren og hoper seg opp.

Er det noen som vet hvordan jeg fikser dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje den laster ned, men ikke viser deg.

Jeg har Outlook (ikke Outlook Express), men tror du finner det samme i dine menyer:

* View (vis)

* Current View (gjeldende visning?)

Sjekk om "Unread messages" er haket av der. I såfall klikk på/hak av Messages istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den laster ned, men ikke viser deg.

Jeg har Outlook (ikke Outlook Express), men tror du finner det samme i dine menyer:

* View (vis)

* Current View (gjeldende visning?)

Sjekk om "Unread messages" er haket av der. I såfall klikk på/hak av Messages istedet.

Nope.

Den var som den skulle.

Men takk for forsøket.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...