Gjest på jakt Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 er ikke en gang sikker på om det er et registrert legemiddel men i et blad så var det en sykepleier som anbefalte å blande to skjeer nyco i et glass med lunkent vann for å løse opp forstoppelse. noen som vet hva hun sikter til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det får du kjøpt på matvareforretningen. Ellers så er Nyco et legemiddelfirma da så det er mange medisiner som heter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nyco fåes kjøpt i dagligvarebutikk og på apotek. Trodde det var for sure oppstøt jeg. Er omtrent som bruspulver, men smaker ikke godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nyco = fruktsalt, mot magesyre. Ikkeno legemiddel nei, du finner det stort sett i lomma på gamle menn og gravide! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nyco er et pulver du kjøper reseptfritt på apoteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det får du kjøpt på matvareforretningen. Ellers så er Nyco et legemiddelfirma da så det er mange medisiner som heter det. Du mener vel Nycomed? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du mener vel Nycomed? Jepp ;o) C-vitaminene heter bla Nycoplus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Logitechmusa Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nyco + HB =hedmarkchampagne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louinda Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nyco + HB =hedmarkchampagne. Hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elsker den Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 NYCO fruktsalt har jeg alltid stående på kjøkkenet. Hvis du har ondt i magen eller har sure oppstøt er den helt super! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nyco er et godt gammeldags produkt som fungerer den dag i dag. Mot sure oppstøt, halsbrann (noe av det samme, men dog på en annen måte), vond mage, oppblåst mage - ja i det hele tatt bra hvis man har problemer med magen. Seltin gjør samme nytten - de er i doseringsposer og begge får du kjøpt på daglivaren. Men jeg holder en knapp på Nyco :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Og dermed var jeg gammel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.