Gå til innhold

Klarer ikke slutte å skjelve....


Orio

Anbefalte innlegg

Bare skjelver og skjelver. Ikke så mye, har til tider vært mye verre. Men har holdt på hele uka. Orker snart ikke mer. Vet ikke hva jeg kan gjøre. Skulle øsnke jeg kunne gråte, få det ut. Men får ikke til det heller. Har bare en diger klump inni meg, angst, tårer, skjelvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Har du noen å prate med?

Det hjelper veldig ofte/mye å sette ord på ting og følelser.

Og klarne tankene.

Før jeg begynte hos sosionom var jeg en eneste stor klump, som ikke klarte å få ut noe som helst. Jeg var veldig inneslutta.

Men etter timene hos sosionom klarte jeg å sette ord på hva som var problemet mitt, hva jeg slet med, sånn delvis.

Har fått et tilbakefall psykisk nå, og skal begynne med timer hos psykolog. Tror det kan hjelpe meg mer enn en sosionom.

Men det er veldig god hjelp å prate med noen, enten noen i familien eller en god venn.

Håper det går bedre med deg.

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitis Gabonica

Vet hvordan det føles!

For meg hjelper det å ha noen i nærheten, noen å prate med, en hånd å holde i. Det desidert verste for meg er å være aleine. Er det fint vær kan en tur i skauen sammen med noen være det som skal til, eller en fisketur. Høres kanskje banalt ut, men jeg synes det er noe spesielt beroligende ved å stå ved sjøen, selv om fisken ikke biter :).

Ellers kan blodtrykksmedisiner av betablokker-typen hjelpe mot skjelvinger, men jeg har ikke prøvd det selv. Om angstplagene dine fortsetter sånn, så er det klokt med en tur til legen. En lege kan ofte hjelpe mer enn man tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...