Gjest undrende person Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Urinrøret...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det heter ostium urethrae externum på latin. Såh nå vet du det. c",) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Urinrørshullet. Kjekt å vite hvis man ikke liker at samtalene går i stå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det heter ostium urethrae externum på latin. Såh nå vet du det. c",) Er dfet noe du går rundt og husker på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er dfet noe du går rundt og husker på? Neida, det måtte jeg slå opp. Men det som derimot har satt seg, er at pungen heter scrotum og muskelen som skal beskytte testiklene heter musculus cremaster. Det har bare satt seg pang fast, ingenting jeg trenger til daglig. c",) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Neida, det måtte jeg slå opp. Men det som derimot har satt seg, er at pungen heter scrotum og muskelen som skal beskytte testiklene heter musculus cremaster. Det har bare satt seg pang fast, ingenting jeg trenger til daglig. c",) Oi, når jeg leste den cremasteren, tenkte jeg på cremefine eller hvordan det skrives... Blæh! Det fikk jeg ikke lyst på, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hehehe jammen er det mange ting og spørre om:-) det meste kommer ut der, vel ser bort ifra det verste:-) *flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Penis kalles jo one-eyed-jack, så det må vel være dét som er det tredje øyet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Urinrørshullet. Kjekt å vite hvis man ikke liker at samtalene går i stå. ja det kunne jo være et særdeles interessant tema;-)hihihi Om det kommer så langt burde man vel heller ta en pizza eller noe:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ja det kunne jo være et særdeles interessant tema;-)hihihi Om det kommer så langt burde man vel heller ta en pizza eller noe:-) Det er ikke rent sjelden jeg har bruk for ordet urinrørshull i mine samtaler. Hvis man går tom for samtaleemner har man alltid det å snakke om. Så SvenO skal skille seg sier du? Det er ikke du som er hun strippeberta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er ikke rent sjelden jeg har bruk for ordet urinrørshull i mine samtaler. Hvis man går tom for samtaleemner har man alltid det å snakke om. Så SvenO skal skille seg sier du? Det er ikke du som er hun strippeberta? NEI FRI OG BEVARE MEG VEL!!!!! Herregud ikke bland meg inn i dette da!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 NEI FRI OG BEVARE MEG VEL!!!!! Herregud ikke bland meg inn i dette da!! Man vet aldri med disse sørlendingene, vettu. Du har med andre ord ikke engang vært bortpå han? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Man vet aldri med disse sørlendingene, vettu. Du har med andre ord ikke engang vært bortpå han? nei ikke på din nei;-) humre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Man vet aldri med disse sørlendingene, vettu. Du har med andre ord ikke engang vært bortpå han? Sven O er en ufordragelig fyr!! ganske beryktet for en del grove ting her i byen... Vil ikke diskutere det, litt redd for om jeg sier for mye... seriøst SDD, jeg vil ikke diskutere den mannen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Sven O er en ufordragelig fyr!! ganske beryktet for en del grove ting her i byen... Vil ikke diskutere det, litt redd for om jeg sier for mye... seriøst SDD, jeg vil ikke diskutere den mannen! Hehe, jeg liker han, jeg. Han og Ari er de eneste jeg har sansen for i kongefamilien. Ja, også Marta, da. Selvsagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hehe, jeg liker han, jeg. Han og Ari er de eneste jeg har sansen for i kongefamilien. Ja, også Marta, da. Selvsagt. ja værsegod:-) men vi kan vel være venner fordet??? *knis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ja værsegod:-) men vi kan vel være venner fordet??? *knis* Øff kårs! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.