Gå til innhold

etter så lang tid...

Anbefalte innlegg

Nå har vi endelig fått snakket om det som skjedde... -min venninne og jeg.

Vi gled så langt fra hverandre for mange år siden, hadde det vondt begge. Hver vår smerte.

Hun har begynt å huske mye nå. Jeg har aldri glemt.

"Stemmer det at vi lå og holdt hverandre i hendene huufsa?"

"Ja.. -stemmer det..."

Vi gjorde det når vi skjønte han kom... når det ikke var noen vei utenom.

Nå har vi pratet og pratet i hele kveld. Nå, 20 år etter at alt ble avslørt... -og feigingen valgte å ta livet av seg for å slippe skammen.

Den skammen vi har båret på så lenge. Som vi nå i voksen alder har forstått ikke tilhører oss.. og som vi må bli kvitt ut av våre kropper og ut av vår virkelighet.

Vi har på hver vår kant kommet langt med den jobben heldigvis. Men mye forvirrede følelser gjenstår.

Og selv om dette har skremt meg i kveld, er jeg opprømt og lettet.

Mye faller på plass. Dette er det mest positive som har skjedd meg på lenge lenge!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180438-etter-s%C3%A5-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest optimisten

kjempebra at noe positivt skjer med deg deg.. det fortjener du.

vet ikke om det er på tross..eller på grunn av det du har opplevd , men synes du har en så utrolig utstråling. det virker som om hele deg er gjenommsyret av godhet og trygghet

pg det du sa om masse poser med regninger.

på grunn av det at du fortalte at du hadde opplevd det samme greide jeg å si til moren min at jeg trengte hjelp..hun gikk igjenom alt for meg og nå ser det ut til at ting ordner seg.

men du fortjener alt godt , og det kommer til å skje..for gode ting skjer for gode mennesker

Gjest vioola

vet ikke om det er på tross..eller på grunn av det du har opplevd , men synes du har en så utrolig utstråling. det virker som om hele deg er gjenommsyret av godhet og trygghet

på grunn av det at du fortalte at du hadde opplevd det samme greide jeg å si til moren min at jeg trengte hjelp..hun gikk igjenom alt for meg og nå ser det ut til at ting ordner seg.

men du fortjener alt godt , og det kommer til å skje..for gode ting skjer for gode mennesker

var jeg som skrev det innlegget

Tusen takk for gode ord vioola!

Nå har du jo fått orden på noe selv, -noe av kaoset... -kanskje en liten del tatt i betrakning alt. Men det er godt å ha startet et sted.

Å få orden på livet går ikke fort, tvert imot. Men så lenge det går i riktig retning er det kjempepositivt!

Håper inderlig det går i riktig retning for deg. Og at du beholder retningen...

Som du sier; Gode ting skjer for gode mennesker!

Det gjelder også deg...

*klem*

Åh, huufsa....! Dette var så godt å høre! Jeg tror jeg kan kjenne på litt av følelsen og lettelsen du sitter med nå, midt i alle de andre rotete tankene.

Nå ble jeg veldig glad på dine vegne. Dette var viktig for deg!

*go'klemmer*

Tusen takk fudge! :-)

Redselen jeg har kommer av at hun mener jeg trenger støtte fra mine nærmeste.. hun mener jeg bør fortelle min mor hva jeg sliter med og hvorfor...

Jeg syns min mor skal skånes for dette. Tidligere har jeg gått til behandling for SF, angst og depresjoner. Men det 'egentlige problemet' er aldri blitt behandlet.

Mulig jeg bør sette igang med det nå... Men det er vanskelig å holde sånt sjult for mine nærmeste, så jeg får se...

Jeg håper det går bra med deg fudge. Lenge siden vi har pratet sammen nå. Jeg tenker jo på deg innimellom...

klemz

Annonse

Kjaere Huufsa,

Jeg sitter med et tastatur som er kinesisk/japansk/thailandsk og engelsk (hele greien kombinert!) saa dette blir noedvendigvis kort.

Er saa glad for aa lese det du skrev. Stolt av deg, og alt det du makter aa ta tak i. Du har stor grunn til aa vaere stolt av deg selv.

Masse klemmer

Kjaere Huufsa,

Jeg sitter med et tastatur som er kinesisk/japansk/thailandsk og engelsk (hele greien kombinert!) saa dette blir noedvendigvis kort.

Er saa glad for aa lese det du skrev. Stolt av deg, og alt det du makter aa ta tak i. Du har stor grunn til aa vaere stolt av deg selv.

Masse klemmer

Tusen takk Sør.

Håper du har det fint der du er!

:-)

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...