Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, Tror det eller ei, er en gutt på 37 år som endelig skal kunne få ta av seg klærne på sommeren uten å skjemmes. Har siden 2002 fulgt med på et utenlandsk nettsted til en produsent av Melanotan. I starten var det en pille eller noe slikt som skulle plasseres under huden, men nå har jeg forstått det slik at dette inntas ved injection 2 ganger i året. Slik jeg også forstår det så er dette på markedet nå i 2005, og man skal kontakte den lokale hudlegen. Det jeg lurer på er om noen har hørt noe mer om dette? pris? Er dette tilgjengelig i Norge?

Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180450-endelig-brun-uten-sol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente 2000

JEg er solbrun hele året.,men tro det eller ei: JEg kune godt ha vært litt brunere en det jeg er nå så du må gjerne gi beskjed om hvordan denne behandlingen foregår. Det er jo ofte så mange solbehandlinger som kan skade huden når enn blir eldre.,

• 3 måneder senere...
Tanya1365380060

Det kommer nok ikke før 2006/2007 ser det ut til. Hvertfall det jeg fått ut av epitan.com, hvis det er denne du følger med på.

Det første som kommer er et implantant som plasseres under huden, og gradvis øker pigmentasjonen. Vet ikke om injeksjonene slippes før/etter eller samtidig? Så forsker de også på å slippe ut dette som er krem ol.

Uansett så kommer det snart! :) I mellomtiden kan man jo holde seg til airbrush hvis man sliter med å bli brun.

• 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...