Gå til innhold

slanking


Gjest vioola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge du knytter på deg joggeskoene og kommer deg ut i joggeløypa, så kan du spise (nesten) så mange pølser du vil. Trening=ned i vekt, og lang bedre og billigere enn all verdens dyre kurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også en pølse-idiot.

Nope, mosjom er ikke ensbetydende med vektreduksjon. Jeg trener styrke og spinning, det går to timer nesten hver dag, og resultatet er at jeg vokser i muskler,og går opp i vekt. men for psyken er det stor forkjell, har det så mye bedre når jeg trener. Se www.trening.no ang trening og vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vioola

Jeg går på Fedon Lindbergkur og trykte i meg chips her om dagen. Er jeg idiot eller????

:o)

Mvh

var ikke sånn jeg mente det da. Men det at jeg ikke engang klarte å vente på at pølsene ble ferdig er jo litt foruroligende da. Som om jeg er en en slags junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting disponerer mer for "idiothandlinger" i forhold til mat enn opplegg som cambrigde ol.

Dersom du forøvrig holder deg til opplegget så går ikke verden under av et par pølser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...