stromme Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvem røk ut av Top Model på torsdag?????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Marna 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stromme Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Marna jaaaaaaaaaaaaaaaa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goo kristin Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hu støgge Marna, heldigvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *sjokka* Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hu støgge Marna, heldigvis. Marna stygg ???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hu støgge Marna, heldigvis. Jeg slutter ikke å forbause meg over hvor kritiske folk er til andre mennesker. Jentene i den konkurransen er langt over gjennomsnittet i penhet vil jeg påstå. Folk som kaller andre for "støgge" lurer jeg på hvordan ser ut selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goo kristin Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg slutter ikke å forbause meg over hvor kritiske folk er til andre mennesker. Jentene i den konkurransen er langt over gjennomsnittet i penhet vil jeg påstå. Folk som kaller andre for "støgge" lurer jeg på hvordan ser ut selv... eh-de deltar i en modell konkurranse. da Sier det seg selv at de blir bedømt for utseendet. Og de sier jo det samme sjøl, om de andre jentene. Jeg ser normal ut, akkurat som de gjør. Og innenfor oss normale, har vi forskjellig smak og derfor vil noen mene at den er stygg, som andre mener er pen. Så enkelt er det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.