Gå til innhold

Har dere opplevd økt appetitt som følge av Tolvonbruk?


Gjest Tolvonbruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tolvonbruker

begynte på det i går og i dag har jeg vært så utrolig fysen på forskjellige ting. Står i felleskatalogen at det kan gi vektøkning men det var visst mindre vanlig

hva er deres erfaringer med produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest novlot

Jeg fikk økt appetitt og har inntrykk av at omtrent alle andre også opplever det på tolvon. Det står mye tull i felleskatalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tolvon-bruker

Jeg fikk økt appetitt og har inntrykk av at omtrent alle andre også opplever det på tolvon. Det står mye tull i felleskatalogen.

Har du også opplevd andre bivirkninger utenom døsighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest novlot

Har du også opplevd andre bivirkninger utenom døsighet?

Har bare brukt det litt mot søvnproblemer. Har merket en slags bomullsfølelse i hodet dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bestandig sulten da jeg gikk på tolvon. La på meg mange kilo. Var sånne hele perioden jeg gikk på tolvon, ca fire måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Tolvon mot søvnproblemer, men ble helt skutt dagen etterpå.. Fikk også en enorm matlyst.

Får Imovane nå, blir ikke bakfjern dagen etter av dem, og de sovepillene gir heller ikke økt matlyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bugge -jenta

Dette er individuelt, men jeg la på meg 8 kg fett og vann på 3 uker.Ja, tro det eller ei.

Likevel er jeg tilhenger av å ta sjansen på medisiner som kan gi et bedre liv. Matlysten kan gi seg hos deg, og tolvon kan fungere utmerket. Du må gi det litt tid. Men det er ikke til å komme forbi at tolvon er en av de medisinene mange sier gir vektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitis Gabonica

Har bare brukt det litt mot søvnproblemer. Har merket en slags bomullsfølelse i hodet dagen derpå.

Brukte 30mg mot søvnproblemer en kort periode. Opplevde hverken hangover eller økt appetitt. Men jeg har epilepsi, og måtte slutte fordi Tolvonen utløste anfall. Derfor vet jeg lite om hvordan det er å ha brukt det over lengre tid.

En jeg kjenner som tar Tolvon sier h*n opplever økt matlyst. Det er nok både doseavhengig og individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får oksehunger av tolvon og kan omtrent spise meg gjennom treverket i huset, så sulten kjenner jeg meg. Men det er bare hvis jeg bruker det fast og i doser rundt 30 mg.

Klarer du å mosjonere litt ekstra? Da vil du kanskje ikke legge på deg så mye.

Syns tolvon er en topp medisin mot depresjon i alle fall. Nå bruker jeg bare 10 mg av og til på kvelden for å få sove. Har ikke hangover av dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tolvonbruker/timari

Jeg får oksehunger av tolvon og kan omtrent spise meg gjennom treverket i huset, så sulten kjenner jeg meg. Men det er bare hvis jeg bruker det fast og i doser rundt 30 mg.

Klarer du å mosjonere litt ekstra? Da vil du kanskje ikke legge på deg så mye.

Syns tolvon er en topp medisin mot depresjon i alle fall. Nå bruker jeg bare 10 mg av og til på kvelden for å få sove. Har ikke hangover av dem heller.

jeg bruker "bare" 10 mg om kvelden. og så er jeg SÅ sulten. lurer på hvor mye jeg hadde spist om jeg hadde fått en dose på 30 mg. Men jeg går samtidig på 15 mg Cipralex så ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker "bare" 10 mg om kvelden. og så er jeg SÅ sulten. lurer på hvor mye jeg hadde spist om jeg hadde fått en dose på 30 mg. Men jeg går samtidig på 15 mg Cipralex så ....

Jeg bruker 20 mg cipralex i tillegg til tolvon. Men for meg er det kun tolvon som øker appetitten. Cipralex kan jeg bli litt småkvalm av innimellom, så den er heller slankende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...