Gå til innhold

hvordan få henne ut? del 1

Anbefalte innlegg

Har blitt kjent med en dame som har blitt utsatt for voldtekt.Hun er 20 år og var åpen med dette fra første stund, men jeg ble forskrekket når hun fortalte at hun fremdeles bodde i samme leilighet som mannen.Denne mannen er den eneste som hun har vært sammen med.Det var noe som hadde skjedd engang og som hun mener ikke vil skje igjen. Hun hadde også gjordt det slutt med han 4 mnd før jeg dukket opp i bildet, noe som venninene hennes bekreftet. Hun forsikret meg at hun snart ville være ute og at han ikke var noe hinder.Etter at vi hadde vært kjent i noen uker, spurte hun om jeg ville være med på ferie med henne og noen venner. Etter litt vurdering fant jeg ut at jeg ikke hadde mulighet til dette og måtte derfor takke nei. Til min store frykt fant jeg ut at overgriperen og et par av hans venner også skulle være med på turen.Men hun forsikret meg at det ikke ville skje noe. Under selve turen snakket vi flere timer hver dag og sendte meldinger kontinuerlig noe som han klikket helt på og begynnte å sende meg meldinger og trusler. Han beslagla også tlf hennes engang.Når ferien var over fortsatte vi å treffes og hun hele tiden forsikret meg at hun ville flytte snart.. Problemet er at dette var i slutten av januar og at hun ennå ikke er ute. Har mast og mast men det hjelper ikke. Det har nå resultert i at vi sees sjeldnere og sjeldnere,men tlf kontakten er der. Vi snakker sammen daglig, og hun mener at hun elsker meg og at jeg er det beste som har skjedd i hennes liv og at jeg aldri må forlate henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180503-hvordan-f%C3%A5-henne-ut-del-1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...