Gå til innhold

Så tok kjærligheten slutt...


Dory

Anbefalte innlegg

*snufs*

Da ble min kjære samboer for sliten av meg..

Da er forholdet over. Jeg er så sinnsykt knust..

Har noen erfaringer å dele med meg, ang psykisk sykdom og samliv/brudd osv...

Det er jo ikke bare psykdommen som gjorde det, men den spiller vel en rolle inn den også... Jeg har jo på en mpte mistet min personlighet. Det har kun vært psyk psyk psykdomsprat...:((((( Har gått å surret i min egen tvangsverden...:((((

Trøst taes i mot med takk..

Klem fra en knust,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zahara

Det tok slutt med meg og: Mest fordi han ble sliten og ikke taklet svingningene mine.

Ikke bare det selvsagt. Var et hardt slag å få.

Var helt knust leeenge.

Innså med tiden at det var det beste, men følte meg så hjelpesløs da han dro. Vi hadde planlagt å gifte oss og hadde planer for framtida.

Tankene plager meg ennå nå og da. Hvor bra vi kunne hatt det om jeg ikke var syk.

Hadde nok ikke blitt slutt hadde jeg vært frisk. Vondt å tenke på.

Har gjort så jeg er redd for nye forhold. Føler jeg må bli friskere først.

Savnet vil gå over etterhvert. Men selvsagt blytungt nå.

Også var det det med å stå på helt egne ben. Tok tid før jeg klarte det bra. Men nå er jeg veldig sterk.

håper det går bra. dvs.. det gjør det..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hei Dory!

Dette var trist å høre. Kjempetrist. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal si, og da er det vel like grei å si akkurat det.

Jeg må innrømme at jeg ser på det som et lite under at min mann har holdt ut med meg i så mange år,på grunn av min dårlige selvfølelse, men egentlig tror jeg at det finnes en hel rekke menn og kvinner som min mann. Han sier at det egentlig går greit, fordi han har en innstilling til livet hvor han ikke forventer at det ikke kommer vanskelige perioder.Og det går fint an å leve godt og være lykkelig sammen med et menneske som er sykt både fysisk og psykisk. Vi skal ikke tro for dårlig om oss heller!!

Det er ikke slik at vi som sliter med ting ikke kan ha mye å gi en partner. Forhold går i stykker veldig ofte, men vi som er plaget av noe psykisk er overbevist om at det må ha sammenheng med dette. Vet du hva, livet kommer ikke med noen garanti for noen av oss. Skal en klare seg gjennom et langt samliv må en være forberedt på litt av hvert. Og det gjelder begge parter. Ingen har garantier for arbeidsledighet, sykdommer av fysisk og psykisk art, at man ikke kan få barn osv osv.

Det eneste jeg vet er at du er verd å elske. Og at livet rundt meg viser meg at du kommer til å bli elsket igjen når tiden er inne, ung og klok og tøff som du er.

Men nå skal du sørge, og vi skal sørge med deg.

Stor trøstende klem fra bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si, men vil bare sende en trøsteklem.

Det ordner seg nok etter hvert, selv om det er vanskelig å se nå... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...