Gå til innhold

Større bryster uten operasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg litt større og rundere fasong på brystene mine, men uten kosmetisk operasjon. Jeg leste et innlegg her som blant annet omhandlet et produkt for brystforstørrelse som heter Erdic. Det ble frarådet bruk av produktet pga. manglende dokumentasjon på dens virkning, og astronomiske pris. Jeg kom over et nytt produkt som jeg fant på www.ephema.no som ikke koster allverden, og som har dokumentert virkning. Mitt spørsmål er om du har kjennskap til om det inneholder noe usunt, og om det er trygt å bruke?

Gjest nickless
Skrevet

Jeg hadde aldri stolt på tabletter som hjelp mot større bryster.

For meg hadde dette føltes som penger ut av vinduet.

Luna21365380663
Skrevet

Ingenting annet enn kirurgi, eller å legge på seg (men da blir jo resten av kroppen større også) kan gi deg større pupper. Sånn er det bare. Beklager.

Gjest Nye pupper - here I come
Skrevet

Det finnes ingen andre veier enn operasjon for å få fikset slikt. (Men det er mange som blir rike av å selge flotte produkter med flotte navn)

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg
Skrevet

Det eksisterer ingen kjente preparater med dokumentert brystforstørrende effekt andre enn hormoner (feks p-piller). Et slikt preparat ville umiddelbart fått stor oppmerksomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...