Gå til innhold

har begynt på Tolvon og er konstant sulten


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

begynte for to dager siden. jeg har ikke vondt av noen ekstra kilo på kroppen nå, men jeg lurer på om den gnagende sultfølelsen snart vil gå over. Det er så plagsomt når man bare tenker på mat hele tiden.

men jeg føler meg iallefall mye bedre psykisk etter at jeg begynte på Tolvon. Kan jo være at jeg har trappet opp Cipralex til 15 mg også, men...

Vil sultfølelsen og vekta stabilisere seg etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wiggum

Når jeg begynte på Remeron (ligner på Tolvon) var jeg også ekstremt sulten til å begynne med. Dette gav seg gradevis, og etter 5-6 uker var appetitten "normal".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Når jeg begynte på Remeron (ligner på Tolvon) var jeg også ekstremt sulten til å begynne med. Dette gav seg gradevis, og etter 5-6 uker var appetitten "normal".

nå er det eneste jeg tenker på Mc Donalds og hvor jeg kan få kloa i en skikkelig Big Mac. Ja man får iallefall andre ting å tenke på o;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Når jeg begynte på Remeron (ligner på Tolvon) var jeg også ekstremt sulten til å begynne med. Dette gav seg gradevis, og etter 5-6 uker var appetitten "normal".

kanskje det er derfor Tolvon er depresjonsdempende, man blir så sulten at man ikke har tid eller krefter til å tenke depressive tanker ?

kan det være noe i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wiggum

nå er det eneste jeg tenker på Mc Donalds og hvor jeg kan få kloa i en skikkelig Big Mac. Ja man får iallefall andre ting å tenke på o;)

For min del syntes jeg det er bedre å få god appetitt som en bivirkning, i steden for å bli kvalm og uvel, og miste all appetitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

For min del syntes jeg det er bedre å få god appetitt som en bivirkning, i steden for å bli kvalm og uvel, og miste all appetitt;)

helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg begynte på Remeron (ligner på Tolvon) var jeg også ekstremt sulten til å begynne med. Dette gav seg gradevis, og etter 5-6 uker var appetitten "normal".

åh? Da har jeg kanskje "gitt meg på målstreken" to ganger jeg da..

Syns Tolvon er en vidundermedisin mot depresjon, men sluttet etter få uker fordi jeg var konstant sulten.

Begynte på'n igjen etter et par uker og holdt ut i 5-6 uker. Kanskje jeg skal prøve litt lenger og se om sultfølelsen roer seg. Var ikke klar over at det kunne normalisere seg :-o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...