scorp1980 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 . Har kjempet nå utrolig lenge, og legger all min energi i å få henne ut men jeg klarer det ikke. Får hele tiden løfter som hun bryter, men jeg klarer ikke å forlate henne pga situasjonen hun er i.Venninen sier at jeg bare skal gi opp pga at hun vil aldri klare å forlate han.De har prøvd så mange ganger.Men jeg klarer det ikke. Må fortelle noen!klarer ikke å leve med alt hun har fortalt meg og hvordan hun forteller at blir behandla daglig! Vurderer å fortelle foreldrene hennes, men jeg vet at hun har hatt en veldig vanskelig oppvekst, så jeg tør ikke.Hun kommer heller ikke til å møte meg igjen hvis jeg sladrer!Er redd for at hun aldri kommer til å stole på menn igjen. Saken påvirker meg noe voldsomt og jeg spiser,sover dårlig og jeg merker det går ut over jobben. Men jeg VET at hvis ikke jeg får henne ut kommer hun aldri ut. Begynner å bli en smule desperat og håper noen har noen råd på hvordan jeg kan takle situasjonen!Er ikke noe alternativ for meg å kutte kontakten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180562-hvordan-f%C3%A5-henne-ut-av-forholdet-del-2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jewel66 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 DEtte er noe du dessverre ikke er herre over. Du kan ikke bestemme om eller når hun skal flytte ut. Jeg stusser veldig over at hun blir i dette forholdet. VI mennesker gjør ikke noe hvis vi ikke får noe ut av det, så jeg lurer på hva gevinsten hennes er ved å bli. For noe er det. garantert!! slik hun vurderere det er det mer å hente ved å blir der hun er, enn å bryte opp.Ærlig talt så stussersynes jeg det er veeeldig rart med den voldtektshistorien...noe som skurrerr litt nei, dropp dette du. Det er mitt råd. det er ingen vits å fortsette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180562-hvordan-f%C3%A5-henne-ut-av-forholdet-del-2/#findComment-1220731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rosa73 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det er veldig vanskelig å gi deg råd uten å kjenne til hele situasjonen. Du forteller mye, men som utenforstående er det likevel vanskelig å vite sikkert hvordan man skal forholde seg til en sånn situasjon. Men jeg vil fortelle at jeg som 20 åring selv var i et veldig destruktivt forhold til en mann som var litt eldre. Jeg visste veldig tidlig at kjæresten min ikke var helt "frisk", men klarte ikke å gjøre det slutt før det gikk så langt at jeg trodde han kom til å drepe meg. Først da fant jeg krefter og mot til å gå fra ham. Det kan være mange grunner til at man blir i et destruktivt forhold. Her er noen: - dette er hennes første kjæreste. Det var det for meg også. Jeg var så glad for å ha funnet en som ville ha meg at jeg ville beholde han uansett. Høres sprøtt ut, men skyldes dårlig selvtillit. - man får dekket et behov for nærhet, kroppskontakt, sex. Høres paradoksalt ut om hun søker dette hos en som har voldtatt henne, men det er ikke utenkelig. Selv hadde jeg ikke fått kroppskontakt som barn og var nærmest desperat da jeg ble voksen og fikk kjæreste. -hun kan være redd for hans reaksjon hvis hun gjør det slutt. Hvis han har voldelige tendendser er dette ganske sannsynlig. Selv fryktet jeg å bli drept, noe som jeg til slutt fikk bekreftet faktisk kunne skje hvis jeg ikke kom meg unna. Ingen kunne se på kjæresten min at han var "farlig", men innenfor husets fire vegger var han en tikkende bombe. Jeg ville trodd at det var lettere for henne å gjøre det slutt hvis hun vet at hun har støtte i deg. Men det er vanskelig å si. Du får bare prøve å være der for henne og kanskje prøve å få snakket med henne om noe av det jeg skrev ovenfor? Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180562-hvordan-f%C3%A5-henne-ut-av-forholdet-del-2/#findComment-1221609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chippgirl Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 DEtte er noe du dessverre ikke er herre over. Du kan ikke bestemme om eller når hun skal flytte ut. Jeg stusser veldig over at hun blir i dette forholdet. VI mennesker gjør ikke noe hvis vi ikke får noe ut av det, så jeg lurer på hva gevinsten hennes er ved å bli. For noe er det. garantert!! slik hun vurderere det er det mer å hente ved å blir der hun er, enn å bryte opp.Ærlig talt så stussersynes jeg det er veeeldig rart med den voldtektshistorien...noe som skurrerr litt nei, dropp dette du. Det er mitt råd. det er ingen vits å fortsette. Du må tenke på deg selv også oppi dette her. Du kommer til å slite deg ut visst du skal drive å kjempe for å få henne ut av et forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180562-hvordan-f%C3%A5-henne-ut-av-forholdet-del-2/#findComment-1257001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.