Gå til innhold

Tusen takk for trøst/Kan jeg stole på noen igjen


Dory

Anbefalte innlegg

Tusen takk for trøst alle sammen!

Det varmet.

Jeg er så knust så knust...

Det værste er at han ikke gav signaler.

Det var en tilfeldighet at jeg fant det ut nå. Han hadde tenkt å si det snart. Han var redd for meg, og at jeg ville "flippe ut". Det skjønner jeg godt...

Men det føles så vondt at han ikke har gitt signaler i det hele tatt.

En time sitter jeg i armkroken hans, en time etter er det fult rabalder.

Tror dere jeg klarer å stole på noen igjne?

Åssen skal jeg vite om de som sier de er glade i meg, har rett?

Han sa jo det, men det var jo etterhvert ikke sant...

Jeg synes syndt på han. Han har holdt ut min tvang, panikk lenge. Jeg føler jeg har "brukt opp" livet hans...

Jeg savner han!!!!!!!!!!!!!!! Elsker han....

Klare rjeg å tro de andre som sier de er glade i meg...??

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Kjære Dory!

Har tenkt mye på deg!

Ord blir så fattige i slike situasjoner.

Ja, jeg tror du kommer til å stole på noen igjen. Dette kunne vært en svadatrøstesetning, men det er det ikke. Jeg tror på det fordi jeg har sett det rundt meg, i min nærmeste familie, blant venner og ukjente.Det finnes kanskje unntak, men de fleste klarer å tro igjen.

Mennesker opplever utroskap, etter mange års ekteskap, aner ingenting, og har grått på min skulder og sier; Hvordan kan jeg stole på noen igjen? Hvordan kan jeg tørre å satse på nytt? Folk er forskjellige, men det som slår meg som det vanligste, er at mennesker er skapt slik at en klarer å gå videre fortere enn en hadde drømt om. Det har ofte forundret meg, men er veldig praktisk, siden livet ikke er så alfor langt. Men du vet det kanskje ikke før du treffer på det mennesket som klarer å få deg til å tro igjen. De fleste trenger absolutt en sørgeperiode.

Jeg håper du kan tro på de som sier de er glade i deg rundt deg.

Du er blant de her inne som er ganske tydelig for meg. Jeg ser du er tøff, realistisk, klok. Du hadde ikke trengt å være noen av disse tingene for å være verdifull, men dette er gode egenskaper for mange som vil ha seg en partner eller venninne.

Men noen blir redd for det de ikke forstår, og takler psykiske lidelser dårlig. Jeg vet ikke om det er en del av det som skjedde i deres forhold, men alle menn er ikke slik.

Ta vare på deg selv, og trøst deg selv. Ta i mot all trøst fra de som vil gi deg det.

Håper jeg ikke har klampet i klaveret med ord som ikke er gode å få på dette tidspunktet.

Men du hadde ikke trengt akkurat dette nå, sant?

Du kommer til å klare deg, Dory.

Stor klem fra bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Dory!

Har tenkt mye på deg!

Ord blir så fattige i slike situasjoner.

Ja, jeg tror du kommer til å stole på noen igjen. Dette kunne vært en svadatrøstesetning, men det er det ikke. Jeg tror på det fordi jeg har sett det rundt meg, i min nærmeste familie, blant venner og ukjente.Det finnes kanskje unntak, men de fleste klarer å tro igjen.

Mennesker opplever utroskap, etter mange års ekteskap, aner ingenting, og har grått på min skulder og sier; Hvordan kan jeg stole på noen igjen? Hvordan kan jeg tørre å satse på nytt? Folk er forskjellige, men det som slår meg som det vanligste, er at mennesker er skapt slik at en klarer å gå videre fortere enn en hadde drømt om. Det har ofte forundret meg, men er veldig praktisk, siden livet ikke er så alfor langt. Men du vet det kanskje ikke før du treffer på det mennesket som klarer å få deg til å tro igjen. De fleste trenger absolutt en sørgeperiode.

Jeg håper du kan tro på de som sier de er glade i deg rundt deg.

Du er blant de her inne som er ganske tydelig for meg. Jeg ser du er tøff, realistisk, klok. Du hadde ikke trengt å være noen av disse tingene for å være verdifull, men dette er gode egenskaper for mange som vil ha seg en partner eller venninne.

Men noen blir redd for det de ikke forstår, og takler psykiske lidelser dårlig. Jeg vet ikke om det er en del av det som skjedde i deres forhold, men alle menn er ikke slik.

Ta vare på deg selv, og trøst deg selv. Ta i mot all trøst fra de som vil gi deg det.

Håper jeg ikke har klampet i klaveret med ord som ikke er gode å få på dette tidspunktet.

Men du hadde ikke trengt akkurat dette nå, sant?

Du kommer til å klare deg, Dory.

Stor klem fra bugge.

Tusen takk kjære deg...

Dette varmet. Du er så fin og god. Takk!!!!!

Jeg er nå iallefall opp av sengen og har klær på meg, ikke pysj.

Har foreldre som pusher meg avgårde. Det er vel bra. Men jeg bare gråter og gråter.

Heldigvis var ikke min kjære utro!! Det er jeg iallefall glad for. Det hadde gjort det hele værre.

Det føles så rart å bare plutselig kutte all kontakt og jeg må se på han som en x. Jeg som for bare 4 dager siden sa til han at jeg elsket han så høyt. Jeg bakte deilig kake til han på Torsdag, fordi jeg hele tiden ville vise min takknemmelighet for at han forsto min psykdom.HAn er så sinnsykt snill, og det ville jeg vise han.

Men jeg elsker han som sagt så utrolig høyt, og vil han derfor alt godt. Jeg skjønner godt at han ble sliten av meg, og alle mennekser kan miste følelsene for andre. Slik er det bare. Jeg hadde bare ikke trodd det skulle hende med oss...

Håper du har det bra bugge jenta!!

Stor klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...