Gjest vanlig navn Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ja, leste i Stavanger aftenblad om en dame som nå heter Dubedåre til mellomnavn... Jeg må si jeg synes folk kan kalle seg for for mye rart... Hun heter dubedåre etter en sang: Mari, du bedåre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hehehe...det leste jeg også!!! Herregud altså! Mari Dubedåre!! Jajaja..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanlig navn Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hehehe...det leste jeg også!!! Herregud altså! Mari Dubedåre!! Jajaja..... Det blir for teit og merkelig. Tenk i jobbsøknad: navn: Mari Dubedåre .... (Seriøst????) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hehe...eneste jeg tenkte når jeg leste navnet, var Dåre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linkeline Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Link? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fant ikke på nettet Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Link? Leste det i papirutgaven av SA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er jeg virkelig den eneste som finner det en smule morsomt? Søren óg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.