Gå til innhold

Har du lesestoff på do?

Gjest ingen aviskurv på do her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Elbereth

6

• Åsemor

3

• amber sun

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Når jeg går på do, så må jeg på do, og da trenger jeg ikke å sitte på dass og vente på at jeg må drite. Så jeg sitter aldri så lenge at jeg hadde fått lest noe som helst, om jeg hadde hatt noe lesestoff der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veggmontert do, og dermed en hylle bak sistern.

På "min" do ligger en medisinsk ordbok og et Donald.

På min "andre halvdels" do - å herre min. Rommet er ca 1,5 kvadrat, og fylt. Han har årganger av Motor, Pondus, aviser, alskens reklame, brosjyrer, datablad...

Lurer på om det er en mannfolkgreie - han her er i alle fall helt ekstrem... ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raleigh

Har veggmontert do, og dermed en hylle bak sistern.

På "min" do ligger en medisinsk ordbok og et Donald.

På min "andre halvdels" do - å herre min. Rommet er ca 1,5 kvadrat, og fylt. Han har årganger av Motor, Pondus, aviser, alskens reklame, brosjyrer, datablad...

Lurer på om det er en mannfolkgreie - han her er i alle fall helt ekstrem... ;p

To toaletter på et sånt lite toalett? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har et dusin med blader på do, men så tilbringer jeg en god del tid der også da :)

Nei, lesestoff på do har ingen her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Nei, lesestoff på do har ingen her i huset.

jeg er virkelig misunnelig på alle som ikke har behov for det. Håper det kommer en tid hvor jeg ikke husker ordrett alle artiklene i Puls-bladet som jeg har liggende på do og slipper å ergre meg over Christine Koht som sier at "sykdom er egentlig noe fint". Blir så forbannet over sånne uttalelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et must. Om det ikke er noe tilgjengelig der inne, og det haster, så løper jeg rundt og leter febrilsk etter lesestoff. Hvis jeg ikke finner noe i farten, så leser jeg den små skriften utenpå div flasker/bokser i skapet. Eller jeg kan lese advarslene oppå panelovnen på mange språk. Har lært mye av det. Vet at "Må ikke tildekkes" heter "Esä päytti" på finsk.

Det ideelle hadde jo vært et bord med hjul, til dass-PC, skjerm og tastatur, som man kan trekke inntil seg. Da har man alltid lesestoff.

Kanskje det etterhvert blir egne chatterom på nettet for oss som for øyeblikket sitter og driter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er virkelig misunnelig på alle som ikke har behov for det. Håper det kommer en tid hvor jeg ikke husker ordrett alle artiklene i Puls-bladet som jeg har liggende på do og slipper å ergre meg over Christine Koht som sier at "sykdom er egentlig noe fint". Blir så forbannet over sånne uttalelser

Christine Kohts uttalelser er ikke verdt å ergre seg over. Hun sier mye rart, mer enn de fleste som kommer på tv og på trykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @riele

Jeg er seriøst helt avhengig av å ha noe å lese på når jeg sitter på do. Finnes det ingen bøker, aviser eller blader å oppdrive kan jeg finne meg selv i å lese innholdsfortegnelser og flasketiketter!!!

Men jeg er ganske ekstrem når det gjelder å kombinere lesing med andre aktiviteter da. Jeg kan f.eks ikke spise alene uten å ha noe å lese på ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest @riele

Et must. Om det ikke er noe tilgjengelig der inne, og det haster, så løper jeg rundt og leter febrilsk etter lesestoff. Hvis jeg ikke finner noe i farten, så leser jeg den små skriften utenpå div flasker/bokser i skapet. Eller jeg kan lese advarslene oppå panelovnen på mange språk. Har lært mye av det. Vet at "Må ikke tildekkes" heter "Esä päytti" på finsk.

Det ideelle hadde jo vært et bord med hjul, til dass-PC, skjerm og tastatur, som man kan trekke inntil seg. Da har man alltid lesestoff.

Kanskje det etterhvert blir egne chatterom på nettet for oss som for øyeblikket sitter og driter.

Nei!!! Det med ovnen veit jeg også. Men det heter Ei saa peitää eller noe liknende! Har lest den mange ganger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg er seriøst helt avhengig av å ha noe å lese på når jeg sitter på do. Finnes det ingen bøker, aviser eller blader å oppdrive kan jeg finne meg selv i å lese innholdsfortegnelser og flasketiketter!!!

Men jeg er ganske ekstrem når det gjelder å kombinere lesing med andre aktiviteter da. Jeg kan f.eks ikke spise alene uten å ha noe å lese på ved siden av.

"Jeg kan f.eks ikke spise alene uten å ha noe å lese på ved siden av."

Me too!!

Jeg var verre før. Da MÅTTE jeg ha noe. Nå klarer jeg meg faktisk uten noen ganger =)

Ligger i slekta vår det der. Pappa er feks akkurat likedan. Han leser gammel reklame om morgenen til frokosten, hvis han ikke har avisa. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Nei, det har jeg ikke.

Men når jeg blir rik skal jeg ha tv med dvd-spiller over badekaret(som selvsagt har massasjefunksjon)!Hørtes ikke det deilig ut?Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!! Det med ovnen veit jeg også. Men det heter Ei saa peitää eller noe liknende! Har lest den mange ganger!!

JA! Og så står det "Ne pas couvrir"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et must.

Her i huset har vi en dedikert hylle under håndklehylla til lesestoff.

Båtblader til far, hifi-blader til mor (meg), og PC/spill- blader til sønnene i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Jeg må også ha lesestoff(evt. se på tv) når jeg spiser alene. Ellers blir det jo så fryktelig kjedelig og ensomt! På do, derimot, klarer jeg meg som regel uten. Men en tv over badekaret hadde ikke vært å forakte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...