Gå til innhold

Har du lesestoff på do?

Anbefalte innlegg

Gjest @riele
Skrevet

Og "får ej övertäckas" om jeg ikke husker feil! :)

Og vi må ikke glemme "Non coprire, Nicht zudecken, Niet bedekken"

Fin regle det der :)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Elbereth

6

• Åsemor

3

• Gyda

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og "får ej övertäckas" om jeg ikke husker feil! :)

"Darf nicht zugedeckt werden"

-- men den japanske tar jeg ikke, altså ;p

Gjest @riele
Skrevet

"Jeg kan f.eks ikke spise alene uten å ha noe å lese på ved siden av."

Me too!!

Jeg var verre før. Da MÅTTE jeg ha noe. Nå klarer jeg meg faktisk uten noen ganger =)

Ligger i slekta vår det der. Pappa er feks akkurat likedan. Han leser gammel reklame om morgenen til frokosten, hvis han ikke har avisa. Hehe

Kjenner til det med gammel reklame ja! Men reklame generelt er jo fin lektyre når man spiser.

Ellers er illustrert vitenskap en favoritt. Mange sånne små faktabokser og alt mulig rart som man kan sitte og filosofere litt over. Skulle ønske jeg kunne lære meg selv opp til å lese pensumlitteratur når jeg spiser eller sitter på do, da kunne jeg tatt eksamen med stor ro!! men det blir liksom ikke helt det samme da.

Pussig egentlig dette med lesinga ja...

Er det først blitt til en vane, så er den vond å vende! :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg er seriøst helt avhengig av å ha noe å lese på når jeg sitter på do. Finnes det ingen bøker, aviser eller blader å oppdrive kan jeg finne meg selv i å lese innholdsfortegnelser og flasketiketter!!!

Men jeg er ganske ekstrem når det gjelder å kombinere lesing med andre aktiviteter da. Jeg kan f.eks ikke spise alene uten å ha noe å lese på ved siden av.

Det gjorde jeg også alltid før.

hare1365380455
Skrevet

Kjenner til det med gammel reklame ja! Men reklame generelt er jo fin lektyre når man spiser.

Ellers er illustrert vitenskap en favoritt. Mange sånne små faktabokser og alt mulig rart som man kan sitte og filosofere litt over. Skulle ønske jeg kunne lære meg selv opp til å lese pensumlitteratur når jeg spiser eller sitter på do, da kunne jeg tatt eksamen med stor ro!! men det blir liksom ikke helt det samme da.

Jeg måtte vende vanen da vi fikk barn! Men jeg savner det...

Gjest @riele
Skrevet

Hmm...skal altså nyte det så lenge jeg kan jeg da :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe =)

Eller innholdet i melk, pålegg etc. kan til nød å taes i bruk

Eksamenslesing ja.. Det hadde vært noe ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det barn som må til altså? Hi hi.. =)

Gjest raleigh
Skrevet

Vi har da vel fordelt doene på flere bad/rom! :D

Så for meg at dere satt side om side eller med nesa mot hverandre :-)

Skrevet

Så for meg at dere satt side om side eller med nesa mot hverandre :-)

Huff ja. Som i gamle dager da de hadde flerseters utedo :)

Næ - jeg er så fisefin at jeg går på do alene :)))

Skrevet

Nei ingenting. Gidder da ikke å være der så lenge.

Ingen i husstanden har forøvrig lesestoff på do.

Gjest raleigh
Skrevet

Huff ja. Som i gamle dager da de hadde flerseters utedo :)

Næ - jeg er så fisefin at jeg går på do alene :)))

Hvis du er fisefin (bokstavelig talt) så kan du vel trygt gå på do sammen med andre. Ikke samme toalett naturligvis, men samme rom.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette med å ha lesestoff på do. Jeg tilbringer ihvertfall ikke mye tid der inne, maks ett minutt og hva får man lest på den tiden?

Jeg har en yngre bror som alltid har likt å lese på do, og tilbringer gjerne 10-15 minutter der inne, hvorfor ikke heller gjøre det du skal og lese når du kommer ut igjen istedet?

Nei, lesing på do er rett opg slett helt uforståelig og ikke minst meningsløst for meg.

Skrevet

Tar gjerne med meg posten på do når jeg kommer hjem fra jobb.

Skrevet

Er det ikke bare å sette seg ned, gjøre det man skal og bli ferdig? Hva er poenget med å sitte der så lenge at man rekker å lese noe?

(ser selvfølgelig bort fra de som har sykdommer...)

Skrevet

Er det ikke bare å sette seg ned, gjøre det man skal og bli ferdig? Hva er poenget med å sitte der så lenge at man rekker å lese noe?

Dø, det er mange som bruker et par timer annenhver dag altså :o)

Gjest @riele
Skrevet

Pusterom? Tid for seg selv? Kanskje man har et ekstremt koslig bad? :)

Skrevet

Pusterom? Tid for seg selv? Kanskje man har et ekstremt koslig bad? :)

Aha...

Tror heller jeg ville tatt med meg bladet i senga gitt. ;)

Skrevet

Samboeren kan sitte på halvtimesvis og lese Vi Menn på do. Det hender jeg kaster et blikk i bladet, men som oftest rekker jeg ikke å lese så mye før jeg må gå. Gidder ikke å sitte der lenger enn jeg må. :)

Gjest @riele
Skrevet

Aha...

Tror heller jeg ville tatt med meg bladet i senga gitt. ;)

Hehe, skjønner hva du mener altså, men i mitt tilfelle er det ikke sånn at jeg går på do for å lese altså. Synes bare det er greit med litt lektyre når man først setter seg ned :) Og det er ikke sånn at jeg blir sittende i timesvis altså, for all del!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...