Gå til innhold

Har du lesestoff på do?

Anbefalte innlegg

Gjest bruker ikke så lang tid
Skrevet

Dø, det er mange som bruker et par timer annenhver dag altså :o)

Er det det?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Elbereth

6

• Åsemor

3

• Gyda

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis du er fisefin (bokstavelig talt) så kan du vel trygt gå på do sammen med andre. Ikke samme toalett naturligvis, men samme rom.

Nånei.

Han jeg deler hus med er ikke fisefin.

Det går nok ikke.

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei, sjeldent. Har noen sydenkataloger der, men de leser jeg i mens ungene sitter i badekaret. Vi har et veldig koselig bad :)

Men det hender at guttungen på 4 har med seg et blad når han driter. Det bladet forblir da på dass, inntil det vandrer ut i søppelkassa.

Skrevet

...det ligger alltids en del blader igjen etter ungene, så hvis jeg leser noe på do - så går det i Tommy&Tigern, Pusur eller Nemi...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er motstander av å lese på do og leser derfor ikke på do.

Skrevet

Er det ikke bare å sette seg ned, gjøre det man skal og bli ferdig? Hva er poenget med å sitte der så lenge at man rekker å lese noe?

(ser selvfølgelig bort fra de som har sykdommer...)

Helt enig, Åsemor. Jeg skjønner heller ikke hvordan noen gidder å være på do lenger enn nødvendig. Ikke har jeg lesestoff der, og ikke vil jeg sitte der og lese hvis jeg vil lese.

Da setter jeg meg i en god stol med bladet eller boka, heller.

Skrevet

Pusterom? Tid for seg selv? Kanskje man har et ekstremt koslig bad? :)

"pusterom" , he he den var god !! *knegg*

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg er seriøst helt avhengig av å ha noe å lese på når jeg sitter på do. Finnes det ingen bøker, aviser eller blader å oppdrive kan jeg finne meg selv i å lese innholdsfortegnelser og flasketiketter!!!

Men jeg er ganske ekstrem når det gjelder å kombinere lesing med andre aktiviteter da. Jeg kan f.eks ikke spise alene uten å ha noe å lese på ved siden av.

He.. he.. Jeg er akkurat på samme måte.

Jeg MÅ lese på do, og da går det faktisk for det meste i baksiden på shampoflasker, de skrevne innleggene i pilleesker osv...

Skrevet

Nei.

Inn for å gjøre det jeg skal, det tar maks 2 minutter. og ut igjen.

feeerdig!

Skrevet

Nei det har jeg ikke, Det har aldri interessert meg heller.

Lurer på om de leser før eller etter at de er ferdige. Jeg orker ikke tanken på å ta i disse bladene en gang, som noen har brukt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...