Gjest raleigh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 ...på dol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verste Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 skrive verste med æ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har bare gjort koselige ting på dol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 kjeder du deg litt idag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 skrive verste med æ. hehe, ja, jeg så det selv, men tenkte "pokker ta. De skal få noe å ta meg for" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har bare gjort koselige ting på dol. Og når du sier det, så tenker jeg at du har feid over alle doldamene, på dol. Stemmer det? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 kjeder du deg litt idag? *nikker* Får jo ikke prata med noen pga manglende stemme, så da tar jeg det igjen her :-) You are warned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kan man ha gjort noe slemt, verre, verst på dol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hehe det er lov det vettu. Forøvrig er det bare hyggelig at noen lager nye tråder, ellers blir det bare kjedelig her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hehe det er lov det vettu. Forøvrig er det bare hyggelig at noen lager nye tråder, ellers blir det bare kjedelig her ja den skulle ikke under hovedinnlegget men.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 ja den skulle ikke under hovedinnlegget men.. trett i dag? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 trett i dag? :-) neida jeg er frisk og opplagt idag jeg, ikke ofte jeg opplever å ha så mye energi på en søndag, men det er ihvertfall deilig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 neida jeg er frisk og opplagt idag jeg, ikke ofte jeg opplever å ha så mye energi på en søndag, men det er ihvertfall deilig. hvis du har mye energi må du da for all del logge ut og komme deg ut i verden, ikke sitte her og kokkelure 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hvis du har mye energi må du da for all del logge ut og komme deg ut i verden, ikke sitte her og kokkelure har trent i 2,5 timer idag jeg fikk ihvertfal ut litt energi da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Og når du sier det, så tenker jeg at du har feid over alle doldamene, på dol. Stemmer det? ;-) Nei. Ikke alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitis Gabonica Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hehe, ja, jeg så det selv, men tenkte "pokker ta. De skal få noe å ta meg for" ;-) Tror i grunnen jeg har oppført meg ganske pent ;-). Det værste begrenser seg sikkert til en og annen skikkelig tåpelig skriveleif. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rutangis netu Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Å terge selvhøytidelige individer. Det elsker jeg. Sikkert fordi på en selv kjenner en andre. hehe... Hva annet galt kan en gjøre her inne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Skrev en vits om bastesen for noen år tilbake... Den falt ikke i god jord...verken hos de som svarte på innlegget, eller webbis som slettet den.... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Skrev en vits om bastesen for noen år tilbake... Den falt ikke i god jord...verken hos de som svarte på innlegget, eller webbis som slettet den.... ) Hvordan var den da? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nei. Ikke alle. Mangler du kun å feie over meg? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.