Gå til innhold

Hva er det værste du har gjort...

Gjest raleigh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest raleigh

Jeg har bare gjort koselige ting på dol.

Og når du sier det, så tenker jeg at du har feid over alle doldamene, på dol. Stemmer det? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest raleigh

kjeder du deg litt idag?

*nikker* Får jo ikke prata med noen pga manglende stemme, så da tar jeg det igjen her :-)

You are warned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

hehe det er lov det vettu. Forøvrig er det bare hyggelig at noen lager nye tråder, ellers blir det bare kjedelig her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

hehe det er lov det vettu. Forøvrig er det bare hyggelig at noen lager nye tråder, ellers blir det bare kjedelig her :)

ja den skulle ikke under hovedinnlegget men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

trett i dag? :-)

neida jeg er frisk og opplagt idag jeg, ikke ofte jeg opplever å ha så mye energi på en søndag, men det er ihvertfall deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raleigh

neida jeg er frisk og opplagt idag jeg, ikke ofte jeg opplever å ha så mye energi på en søndag, men det er ihvertfall deilig.

hvis du har mye energi må du da for all del logge ut og komme deg ut i verden, ikke sitte her og kokkelure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

hvis du har mye energi må du da for all del logge ut og komme deg ut i verden, ikke sitte her og kokkelure

har trent i 2,5 timer idag jeg :) fikk ihvertfal ut litt energi da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Og når du sier det, så tenker jeg at du har feid over alle doldamene, på dol. Stemmer det? ;-)

Nei. Ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitis Gabonica

hehe, ja, jeg så det selv, men tenkte "pokker ta. De skal få noe å ta meg for" ;-)

Tror i grunnen jeg har oppført meg ganske pent ;-).

Det værste begrenser seg sikkert til en og annen skikkelig tåpelig skriveleif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Å terge selvhøytidelige individer. Det elsker jeg. Sikkert fordi på en selv kjenner en andre. hehe... Hva annet galt kan en gjøre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Skrev en vits om bastesen for noen år tilbake... Den falt ikke i god jord...verken hos de som svarte på innlegget, eller webbis som slettet den....

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raleigh

Skrev en vits om bastesen for noen år tilbake... Den falt ikke i god jord...verken hos de som svarte på innlegget, eller webbis som slettet den....

:o)

Hvordan var den da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...