Gå til innhold

Har man ikke noe ansvar selv?


skuu

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å forlate mannen min etter mange år sammen fodi nervene mine er ganske frynsete. Han har nok en eller annen personlighetsforstyrrelse , men ifølge han har han bare et problem, og det er at jeg ikke er:

-snill nok

-flink nok til å stelle i huset

-blid nok

-tynn og attraktiv nok

-pen nok

osv med alt det jeg ikke klarer å få til pefekt.

På den annen side er det å bli forlatt og alene så utenkelig at han har kommet med de alvorligste trusler.

Men har ikke alle mennesker et ansvar for seg selv og sine egne handlinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har vi ansvaret for våre egne handlinger. Du må ikke finne deg i at mannen din behandler deg slik. Flytt, bo for deg selv eller finn en som er snill og virkelig gla i deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vi ansvaret for våre egne handlinger. Du må ikke finne deg i at mannen din behandler deg slik. Flytt, bo for deg selv eller finn en som er snill og virkelig gla i deg.

Lykke til!

Helt enig!

Jeg må jo ta ansvar for meg selv. Det er jo jeg som må ta det ansvaret. Det slo meg plutselig at jeg har tatt ansvar for alle andre men ikke for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaksterk

Helt enig!

Jeg må jo ta ansvar for meg selv. Det er jo jeg som må ta det ansvaret. Det slo meg plutselig at jeg har tatt ansvar for alle andre men ikke for meg selv.

Bra konklusjon! :-)

Lykke til :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...