Gå til innhold

Sko

Anbefalte innlegg

Gjest Skobeth
Skrevet

Jeg vil ha sko, men er ikke sikkert på hva jeg vil ha. Har ikke funnet noe på de vanlige kjedene, skoringen og din sko. Jeg har sett at mange har dr martins sko som er fine, eller er ikke det et merke? Syns å huske det var det. Hvor kan jeg få tak i slike sko? Jeg bor i Trondheim.

Skrevet

I den skate-butikken som ligger i Olav Tryggvasons gate har de iallfall hatt Dr. Martens. Ellers har de utrolig mye lekre sko på Bello i Søndre gate, rett ovenfor Neste Stopp.

Gjest @riele
Skrevet

Tipper du finner Dr.Martens på Hot Rod (i O.Tryggvasons gate)

Skrevet

Tipper du finner Dr.Martens på Hot Rod (i O.Tryggvasons gate)

Hot Rod het den butikken, ja! Jeg kom ikke på det, sjø. :)

Gjest Skobeth
Skrevet

I den skate-butikken som ligger i Olav Tryggvasons gate har de iallfall hatt Dr. Martens. Ellers har de utrolig mye lekre sko på Bello i Søndre gate, rett ovenfor Neste Stopp.

tusen takk for svar!!

Skrevet

hvis du vil ha noen sko som er skikkelig gode å gå i så anbefaler jeg cat sko, de jeg har no er bare helt supre, men de er mer vinter/vår sko enn sommer sko da.

Skrevet

Kune bare ikke dy meg...se på denne da: http://www.shoes.com - om du har skodilla, så hent deg en kopp kaffe, sett deg godt til rette, og bla i vei - mange fristelser her...

Skrevet

Kune bare ikke dy meg...se på denne da: http://www.shoes.com - om du har skodilla, så hent deg en kopp kaffe, sett deg godt til rette, og bla i vei - mange fristelser her...

Får du til å bestille der?

Det står at de sender til Norge, men når jeg prøver å sjekke ut bestillingen, kommer jeg til en side hvor man skal krysse av hvilket land man bor i, og Norge står ikke på lista!

Har sendt klagemail til dem, men får bare et standardsvar...

Gjest mange byer i landet
Skrevet

Og byen er....?

Gjest Skobeth
Skrevet

Og byen er....?

les hovedinnlegget. trondheim

Skrevet

Og byen er....?

ehhhh... takk *rødme*

Skrevet

Oohhhhh...pliiiiis, har du en slik link som sender sko til norge også? Og pleier sånne sko å passe? Jeg mener, de har flere bredder på skoene osv., hvordan velger du rett størrelse/bredde, hvis du har bestilt noe da??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...