Gjest kizi Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvordan få bort all reklame og skitt som dukker opp hele tiden når jeg er på nett? Er helt blank på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trubaduren Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg vet det heller ikke, men finnes det ikke noen datafriker her som kan hjelpe litt med det her???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har du ikke Norton antivirus? Den stopper all pop-up her. Jeg har et annet problem,innstallerte Norton Internet Security, men da kommer jeg ikke på nett. Har slått av Windows Brannmur. Så jeg deaktiverte N.I.S. og kom online,men bruker antivirus-programmet. Er du ADSL Telenorkunde laster du det ned gratis på www.online.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har du ikke Norton antivirus? Den stopper all pop-up her. Jeg har et annet problem,innstallerte Norton Internet Security, men da kommer jeg ikke på nett. Har slått av Windows Brannmur. Så jeg deaktiverte N.I.S. og kom online,men bruker antivirus-programmet. Er du ADSL Telenorkunde laster du det ned gratis på www.online.no Min Norton stopper ikke pop-opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Min Norton stopper ikke pop-opp. Jeg har ikke peiling, men kan du ikke gå inn og stille den slik at den blokkerer pop-up? Spør på dataforum, mange der som er flinke! Jeg har forøvrig Norton 2005, det har sikkert du også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 last ned ad-aware og kjør denne med jevne mellomrom, da går maskinen raskere og du får fjernet mye dritt på maskinen, inkludert en del pop-ups. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 last ned ad-aware og kjør denne med jevne mellomrom, da går maskinen raskere og du får fjernet mye dritt på maskinen, inkludert en del pop-ups. her kan du laste ned forresten =) http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.