Gå til innhold

Venter i spenning...


Gjest håper å håper

Anbefalte innlegg

Gjest håper å håper

Dette skjønner jeg ikke. Om du har syklus på 28 dager så hadde du første dag av siste mens ca. 31 mars, og så tror du at du hadde EL for en uke siden, det er var jo 4 april. Kan ikke skjønne at du hadde EL 4 dager etter første dag i siste mens. Du er jo knapt ferdig med mensen 4 arpil???? det der kan vel ikke stemme??? Kanskje du har skrevet eller telt feil??

Jeg hadde første dag i siste mens 24/3 Siste dag 30/3

Jeg må innrømme at jeg har vist telt litt feil på dagene...

Har syklus på 35 dager Å har ifølge el kalkulatoren på babyverden har jeg el den 14 april

Det var bra du spurte meg vist ikke så har jeg gådd her å trodd at jeg har 28dagersyklus... *ler litt* Tusen yakk for at du hjalp meg å rydde opp i problemene ...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde første dag i siste mens 24/3 Siste dag 30/3

Jeg må innrømme at jeg har vist telt litt feil på dagene...

Har syklus på 35 dager Å har ifølge el kalkulatoren på babyverden har jeg el den 14 april

Det var bra du spurte meg vist ikke så har jeg gådd her å trodd at jeg har 28dagersyklus... *ler litt* Tusen yakk for at du hjalp meg å rydde opp i problemene ...hehe

Bare hyggelig å kunne "hjelpe til" med babylaginga. Stemmer nok at du har EL rundt den 14 april da jeg.. Så sex bør du ha 11, 13, 15 ? iallefall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest håper å håper

Bare hyggelig å kunne "hjelpe til" med babylaginga. Stemmer nok at du har EL rundt den 14 april da jeg.. Så sex bør du ha 11, 13, 15 ? iallefall ;-)

Ja men jeg har ett problem...

Typen kommer ikke hjem før freddan 15 april...

Så vi får bare la det vente til da....

Tror du det kan være for seint eller??

F*** asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg har ett problem...

Typen kommer ikke hjem før freddan 15 april...

Så vi får bare la det vente til da....

Tror du det kan være for seint eller??

F*** asså

Du har forsåvidt ikke noe valg ;-) Og nei, det er ikke sikkert det er forsent. Har du kortere lutealfasen enn 14 dager så er iallefall stoore muligheter. Kjør på ;-)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest håper å håper

Tidligere så har syklusene vært veldi lange ca 45-50 dager , men nå over nyttår har de faktisk normalisert seg å er på 28....

Så jeg håper det øker sjansen for å bli gravid

Nei de er jo ikke på 28 dager alikevel...

Har nok vært litt for rask i tellinga å hoppet over noen dager...

Har syklus på 35 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...