cecily Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er MSN nede eller er det kun hos meg? Etter et forsøk på å laste ned den nye versjonen av MSN har alt kræsjet. Det funket brillefint en stund, så fikk jeg plutselig ikke sende meldinger, så kunne jeg sende meldinger fra et ukjent vindu, og nå får jeg ikke logget meg på. Hva er dette for noe tull? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Fungerer fint her hos meg, og jeg har den nye :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Virker her! Har den nye versjonen jeg å =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Virker her! Har den nye versjonen jeg å =) Okei, da bør jeg være sur litt til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bes2 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Fungerer fint her hos meg, og jeg har den nye :-) Moi aussi. Min søster har jobbet tre år som IT-konsulent på Hydro og det eneste hun kan er "RESART". De er visst veldig fornøyd med henne på jobben... Jeg anbefaler altså en restart (starte på nytt). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Moi aussi. Min søster har jobbet tre år som IT-konsulent på Hydro og det eneste hun kan er "RESART". De er visst veldig fornøyd med henne på jobben... Jeg anbefaler altså en restart (starte på nytt). Den skulle vel til Cecily? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Får du det til nå Cec.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Du ble bare borte igår kveld, cecily. Bildet sto oppe, og over sto det "Venter ennå..." i en gul rute. Du så ut til å være avlogget også. Sikkert krøll med den nye versjonen, som du husker ble det full kræsj her også igår ettermiddag da jeg lastet ned den nye versjonen. Snakkes, da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Du ble bare borte igår kveld, cecily. Bildet sto oppe, og over sto det "Venter ennå..." i en gul rute. Du så ut til å være avlogget også. Sikkert krøll med den nye versjonen, som du husker ble det full kræsj her også igår ettermiddag da jeg lastet ned den nye versjonen. Snakkes, da Fortsatt krøll her. Jeg skjønner det ikke, for jeg snakket jo med den nye med dere i ti min. Da jeg gikk ut av samtalen kunne jeg plutselig ikke sende meldinger, fikk de bare i retur. Jeg forsøkte å avinnstallere den nye og kjøre på nytt, men da forsvant den forrige versjonen også og ble erstattet med et vindu som ser ut til å være fra 1800-tallet. Jeg kan snakke, men ikke logge meg på de vanlige. *irritert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.