Gå til innhold

MSN

cecily

Anbefalte innlegg

Er MSN nede eller er det kun hos meg?

Etter et forsøk på å laste ned den nye versjonen av MSN har alt kræsjet. Det funket brillefint en stund, så fikk jeg plutselig ikke sende meldinger, så kunne jeg sende meldinger fra et ukjent vindu, og nå får jeg ikke logget meg på.

Hva er dette for noe tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fungerer fint her hos meg, og jeg har den nye

:-)

Moi aussi. Min søster har jobbet tre år som IT-konsulent på Hydro og det eneste hun kan er "RESART". De er visst veldig fornøyd med henne på jobben... Jeg anbefaler altså en restart (starte på nytt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moi aussi. Min søster har jobbet tre år som IT-konsulent på Hydro og det eneste hun kan er "RESART". De er visst veldig fornøyd med henne på jobben... Jeg anbefaler altså en restart (starte på nytt).

Den skulle vel til Cecily? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ble bare borte igår kveld, cecily.

Bildet sto oppe, og over sto det "Venter ennå..." i en gul rute. Du så ut til å være avlogget også.

Sikkert krøll med den nye versjonen, som du husker ble det full kræsj her også igår ettermiddag da jeg lastet ned den nye versjonen.

Snakkes, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble bare borte igår kveld, cecily.

Bildet sto oppe, og over sto det "Venter ennå..." i en gul rute. Du så ut til å være avlogget også.

Sikkert krøll med den nye versjonen, som du husker ble det full kræsj her også igår ettermiddag da jeg lastet ned den nye versjonen.

Snakkes, da :)

Fortsatt krøll her. Jeg skjønner det ikke, for jeg snakket jo med den nye med dere i ti min. Da jeg gikk ut av samtalen kunne jeg plutselig ikke sende meldinger, fikk de bare i retur.

Jeg forsøkte å avinnstallere den nye og kjøre på nytt, men da forsvant den forrige versjonen også og ble erstattet med et vindu som ser ut til å være fra 1800-tallet. Jeg kan snakke, men ikke logge meg på de vanlige.

*irritert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...