Gjest Vil vite!!! Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg er interessert i å kjøpe evt importere billig bareklær. Helst disney o.l Hvor kjøper alle på finn.no og qxl sine klær? Jeg gjør hva som helst for å få vite!! Klærne må kunne bestilles for jeg kan ikke reise. Informasjonen holdes konfidensiell og jeg skal ha klær til eget bruk og alle de 13 søskenbarn av mine barn.:0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 eBay.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Glemte en ting.... Dette er ikke fake-klær! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Glemte en ting.... Dette er ikke fake-klær! Finner falske merker på ebay også www.ebay.co.uk har oftere billigere frakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Finner falske merker på ebay også www.ebay.co.uk har oftere billigere frakt. Hehe, jojo. Det jeg mente var at eBay ikke er en "butikk som bare selger fake-klær". ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.