Gå til innhold

Jepp. Da har det skjedd igjen.


Gjest Melancholy

Anbefalte innlegg

Gjest Melancholy

Har egentlig et par løselige flørter på gang i tillegg til en annen litt mer seriøs flørt. (Vet ikke hvor seriøs den andre personen er da..)

Ute på byen i helgen kjedet jeg meg veldig mye og klagde til alle. Plutselig har jeg danset og klint med ganske mange gutter og havnet i seng med en til. Kan dette være en personlighetsforstyrrelse, tro? Jeg vet jeg ikke er bipolar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melancholy

Personlighetsforstyrrelse?

Kanskje du bare er et menneske! Høres nå rimelig normalt ut, i grunnen.

Jeg tenker jo at det er ikke slik jeg ER. Egentlig. Jeg er jo en sjenert liten fyr. Så kommer djevelen frem med en del drikkevarer og jeg forfører gutter og menn og stikker av fra de når jeg har de på kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo at det er ikke slik jeg ER. Egentlig. Jeg er jo en sjenert liten fyr. Så kommer djevelen frem med en del drikkevarer og jeg forfører gutter og menn og stikker av fra de når jeg har de på kroken.

Tvangshandlinger?

Ellers kan promiskuitet være et av symptomene ved feks emosjonell ustabil personlighetsforsyrrelse.

Har du noen andre symptomer/plager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

Tvangshandlinger?

Ellers kan promiskuitet være et av symptomene ved feks emosjonell ustabil personlighetsforsyrrelse.

Har du noen andre symptomer/plager?

Tvangshandling? Høres jo skremmende ut.

Promiskuøs? Jeg har meg jo ikke med noe av de. Jeg er bare en luremus som oftest. Det er vel min daglige depresjon og innesluttethet som ødelegger alt ellers.

Jeg har en ganske heavy depresjon som har vart i godt over 15 år, men har forverret seg de siste fem. Ikke så mye suicid lenger, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...